Ik heb een goeie idee voor de forum.
als we nou op de forum naast het knopje website Forum chat erneer zetten, want als je nu normaal zoekt moet je eerst uren zoeken als je hulp nodig hebt maar op forum kan je direct iedereen vragen of iemand weet hoe het moet.
ik vindt het zelf handiger.
Gr. marco
Idee voor forum
Re: Idee voor forum
Lijkt me een goed idee
Een chat is moeilijk te onderhouden, aangezien er dan altijd iemand bij moet zijn van het team om te controleren op misbruik.
Als je iets zoekt, kun je bovendien simpel de zoekfunctie gebruiken (rechts bovenin).
Als je iets zoekt, kun je bovendien simpel de zoekfunctie gebruiken (rechts bovenin).
ja maar als ik in de zoek balk neer zet hoe ik lampjes moet installeren in zmodeler vindt ik niks.Pieter schreef:Een chat is moeilijk te onderhouden, aangezien er dan altijd iemand bij moet zijn van het team om te controleren op misbruik.
ik typ dit in, lampjes zmodeler.
ik vindt niks hoe ik het moet doen enzo.
maar via chat kan ik het zo vragen.
- monkeysven
- Ere-Lid
Je kan ook een topic aanmaken of in het café vragen
ok nu ben ik geowndmonkeysven schreef:Je kan ook een topic aanmaken of in het café vragen
- ajaxscaniafan
- Lid
@ pieter je zou ook iemand kunnen vragen van 1 van de leden ofzo??
Ja, maar dan moet die het wel 24 uur per dag in zijn eentje bijhouden Daar heeft niemand zin in denk.
- ajaxscaniafan
- Lid
geen idee zijn mensen gek genoeg voor ( niet slecht bedoelt xD )
Wil jij het doen dan ?