Hallo,
Ik heb al een aantal jaar van Thrustmaster een stuur, nu heb ik 1.5 jaar geleden precies de zelfde gekocht.
Alleen zit ik met een probleem:
Dit stuur wat in nu heb, begint slechter te worden.
Alleen in Breda weet ik zo geen winkel waar ik nog een stuur kan kopen(wel wat een beetje goed is met force feadback.)
Eerst zat er namelijk een winkel speciaal voor racesturen, maar deze is helaas weg.
Het mag ook in de buurt van Rotterdam zijn, want daar kom ik ook wel eens(of rondom rotterdam/Breda).
Het moet een winkel zijn waar je echt goeie sturen kunt kopen, en waar je wel een hondertje of 2 a 3 voor moet wegtellen.
Een betrouwbare website is ook goed.
Mvg
J.Valk14
Stuur aanschaffen.
Stuur aanschaffen.
Een trucker die niet steelt of erft , moet trappen tot hij sterft!
Re: Stuur aanschaffen.
Even je topic verplaatst naar het algemene deel.
TruckSimulators.nl heeft een selectie gemaakt van goede stuurwielen, deze staan op de website, en het verkoop loopt via Bol.com (al jaren een zéér goede webwinkel). Er zijn daar meerdere betalingsmogelijkheden mogelijk.
Je kunt hier onze collectie; stuurwielen bekijken!
Als je echt bereid bent wat geld neer te leggen, kan ik niet anders dan de Logitech G27 aan te raden. Een prachtig stuurwiel van goede kwaliteit, verder heb je stevige pedalen, met ongeveer dezelfde kracht als pedalen in een wagen. (3 pedalen, koppeling, rem, gas (koppeling nog niet ondersteund in GTS/ETS)). Verder krijg je er nog een schakelpook bij, deze heeft een H-shifter en een up-down mogelijkheid. (H-shifter nog niet ondersteund in GTS/ETS).
Het stuur kan overigens 900 graden draaien. (2 maal rond) Wat precies hetzelfde is als in een auto.
Oftewel, een zeer realistisch setje!
TruckSimulators.nl heeft een selectie gemaakt van goede stuurwielen, deze staan op de website, en het verkoop loopt via Bol.com (al jaren een zéér goede webwinkel). Er zijn daar meerdere betalingsmogelijkheden mogelijk.
Je kunt hier onze collectie; stuurwielen bekijken!
Als je echt bereid bent wat geld neer te leggen, kan ik niet anders dan de Logitech G27 aan te raden. Een prachtig stuurwiel van goede kwaliteit, verder heb je stevige pedalen, met ongeveer dezelfde kracht als pedalen in een wagen. (3 pedalen, koppeling, rem, gas (koppeling nog niet ondersteund in GTS/ETS)). Verder krijg je er nog een schakelpook bij, deze heeft een H-shifter en een up-down mogelijkheid. (H-shifter nog niet ondersteund in GTS/ETS).
Het stuur kan overigens 900 graden draaien. (2 maal rond) Wat precies hetzelfde is als in een auto.
Oftewel, een zeer realistisch setje!
- Davy.de.Fauw
- Lid
Op welke fronten doen die goedkope het dan onder voor de duurdere?
Voornamelijk op rotatiegebied van het stuur, kwaliteit van het product.
En realistische kracht op h et stuur, realistisch kracht op de pedalen, extra pedalen, schakelpook incl H shift (+ flippers aan het stuur).
En nog veel meer xD!
Oftewel, tis wel waar voor je geld hoor!
En realistische kracht op h et stuur, realistisch kracht op de pedalen, extra pedalen, schakelpook incl H shift (+ flippers aan het stuur).
En nog veel meer xD!
Oftewel, tis wel waar voor je geld hoor!
-
- Lid
- Contacteer:
is er ook een goedkopere versie die 900 graden draait??
-
- Lid
in breda zit cd-romland die verkopen ook logitech stuurwielen
zul je even na moeten vragen of ze de g27 hebben.
groeten simon
zul je even na moeten vragen of ze de g27 hebben.
groeten simon
- v8-power-v8
- Lid
- Contacteer:
Ik heb zelf namelijk ook de logitech g27 hij is wel duur maar ik vind het het geld zeker waard ! als je nog vragen heb over het stuur vraag maar
Goetjes v8-power-v8
Goetjes v8-power-v8
\8/
Ik heb zelf de Driving Force GT. Bevalt me prima. Ik gebruik hem gewoon voor de PC, maar je kan hem ook gebruiken voor op de PS3. Hij heeft, net als de G27, 900 graden rotation. Er zit alleen geen koppelingspedaal bij, maar wel een schakelpookje aan het stuur vast, die sequentieel is. Voor 100 euro heb je er al één. Daarnaast kan ik de Fanatec stuurtjes ook aanbevelen. Heb ze nooit gebruikt, maar volgens zijn ze net zo goed, misschien wel beter, als de Logitech serie.
-
- Lid
- Contacteer:
moet je voor de dfgt een software downloaden om het te laten werken op windows 7??Wobje schreef:Ik heb zelf de Driving Force GT. Bevalt me prima. Ik gebruik hem gewoon voor de PC, maar je kan hem ook gebruiken voor op de PS3. Hij heeft, net als de G27, 900 graden rotation. Er zit alleen geen koppelingspedaal bij, maar wel een schakelpookje aan het stuur vast, die sequentieel is. Voor 100 euro heb je er al één. Daarnaast kan ik de Fanatec stuurtjes ook aanbevelen. Heb ze nooit gebruikt, maar volgens zijn ze net zo goed, misschien wel beter, als de Logitech serie.