spel werd spontaan sloom
spel werd spontaan sloom
ik bracht een nieuwe mod in het spel en startte toen op en ik kreeg een (melding over scherm resolutie) "letterlijk" zo als het hier staat ik maakte een nieuw spel aan en toen was het spel in een keer sloom en het bleef steken terwijl ik al mods gebruikte en hij heeft het altijd goed gedaan met mods en als ik het spel opstart komt die melding er te staan weet iemand een oplossing hiervoor
Laatst gewijzigd door volvo700 op vr 11 mar 2011, 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.
- Scaniaboyy8
- Lid
Re: scherm revolutie
Je bedoeld denk ik scherm resolutie? Had je ineens beter beeld dan eerst o.i.d?

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
ja resolutie maar mijn beeld was ineens een stuk slechter en het spel werd sloom en ik krijg steeds meldingen dat mijn resolutie niet optimaal is
- Scaniaboyy8
- Lid
Dan druk je op de ESC toets, en dan zie je daar je resolutie, en dan moet je eens wat spelen ermee, en kijken wat bij jou het beste is. Resoluties worden aangegeven pixels, wat er dus bijvoorbeeld zo uit ziet: 1600x1200.

k'zal het proberen
Re: spel werd spontaan sloom
ik denk dat het licht aan die videokaart instellingen weet jij mischien hoe je die instellingen moet wijzigen?
hier kan een slotje op
- Scaniaboyy8
- Lid
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend ![]() Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |