Hallo,
ik had straks stand-alone trailers proberen toe te voegen.
Dus ik heb dat gedaan, toen heb ik de open carreer mod erbij gezet om te testen of de trailers er goed instonden.
Alleen ze staan niet in de lijst ofzo, of bij de bedrijven.
Moet ik nog iets extra's doen? Help me alstublieft.
MVG
Stand Alone
- monkeysven
- Ere-Lid
- Berichten: 1928
- Lid geworden op: do 20 aug 2009, 17:45
- Locatie: Groesbeek (Gruusbek)
Stand Alone
Re: Stand Alone
Die handleiding voor SA is voor ETS he.
Voor Gts moet je die van Kamaz lezen en daar zijn weer andere stappen die je moet doen.
Zie dit topic: http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 112&t=5705
Voor Gts moet je die van Kamaz lezen en daar zijn weer andere stappen die je moet doen.
Zie dit topic: http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 112&t=5705
- monkeysven
- Ere-Lid
- Berichten: 1928
- Lid geworden op: do 20 aug 2009, 17:45
- Locatie: Groesbeek (Gruusbek)
Re: Stand Alone
Waarschijnlijk heb ik dan iets fout gedaan.
Ik heb gewoon gedaan wat hier staat:
Ik heb gewoon gedaan wat hier staat:
MVGInstallation:
Copy the groenewegen-chassis.scs to Own Documents/German Truck Simulator/mod
Open your trailer_storage.sii and add:
@include "definition/groene01.sii"
@include "definition/groene02.sii"
Re: Stand Alone
Ik ken die trailer niet goed genoeg om het exact uit te leggen maar neem aan dat hij SA is, (dus geen vervanger van bv. de container).monkeysven schreef:Waarschijnlijk heb ik dan iets fout gedaan.
Ik heb gewoon gedaan wat hier staat:
MVGInstallation:
Copy the groenewegen-chassis.scs to Own Documents/German Truck Simulator/mod
Open your trailer_storage.sii and add:
@include "definition/groene01.sii"
@include "definition/groene02.sii"
Dan is het goed wat je hebt gedaan maar dat is pas de 1e stap he.
Je moet ook de cargo toevoegen in de cargo storage (is anders dan in ETS)
En ook de cargo's bij de bedrijven toevoegen dus zijn meerdere stappen nog te gaan zoals je kan lezen in die handleiding van Kamaz.
- monkeysven
- Ere-Lid
- Berichten: 1928
- Lid geworden op: do 20 aug 2009, 17:45
- Locatie: Groesbeek (Gruusbek)
Re: Stand Alone
Ik heb het, nu geprobeerd als in de tuturial.
Alleen nu blijft mijn spel hangen bij het laden
MVG
Alleen nu blijft mijn spel hangen bij het laden
MVG
Re: Stand Alone
Lijkt me duidelijk dat je dan iets niet hebt gedaan of iets verkeerds.
Een letter teveel of te weinig, of een komma of een spatie.
Zijn allen dingen waarom hij vastloopt. dus is echt puzzelen dan.
Een letter teveel of te weinig, of een komma of een spatie.
Zijn allen dingen waarom hij vastloopt. dus is echt puzzelen dan.
- monkeysven
- Ere-Lid
- Berichten: 1928
- Lid geworden op: do 20 aug 2009, 17:45
- Locatie: Groesbeek (Gruusbek)
Re: Stand Alone
Ja ik ga het nog wel even doorkijken.
Maar moet dat: out_ en in_ overal of bij 1 bedrijf?
MVG
Maar moet dat: out_ en in_ overal of bij 1 bedrijf?
MVG
Re: Stand Alone
Als je hem bij een bedrijf OUT zet is hij bij dat bedrijf te laden
Zet je hem IN dan is hij bij dat bedrijf te lossen.
Dus zo bepaal je zelf waar hij te laden en te lossen is.
MAAR, let op bij de minder grote bedrijven zoals Tree_et, BCP enzv.
Als er geen dds bestand in die trailer zit van dat bedrijf kan je hem daar niet laden en als je dat wel doet dan knalt je game uit als je daar gaat laden en soms al als je een stad inkomt waar dat bedrijf zit.
Dus IN kan hij staan bij alle bedrijven omdat dat lossen is, maar OUT alleen bij die bedrijven waar een skin voor aanwezig is.
Zet je hem IN dan is hij bij dat bedrijf te lossen.
Dus zo bepaal je zelf waar hij te laden en te lossen is.
MAAR, let op bij de minder grote bedrijven zoals Tree_et, BCP enzv.
Als er geen dds bestand in die trailer zit van dat bedrijf kan je hem daar niet laden en als je dat wel doet dan knalt je game uit als je daar gaat laden en soms al als je een stad inkomt waar dat bedrijf zit.
Dus IN kan hij staan bij alle bedrijven omdat dat lossen is, maar OUT alleen bij die bedrijven waar een skin voor aanwezig is.
- monkeysven
- Ere-Lid
- Berichten: 1928
- Lid geworden op: do 20 aug 2009, 17:45
- Locatie: Groesbeek (Gruusbek)
Re: Stand Alone
Waarschijnlijk heb ik daar iets fouts mee gedaan.
Als ik tijd heb zal ik het overnieuw doen
EN kijk ik of het werkt.
MVG
EDIT: ik wou deze trailer toevoegen.
En er staat dit.
En dan als ik de cargo 'flour' kies dat ik de trailer dan krijg?
MVG
Als ik tijd heb zal ik het overnieuw doen
EN kijk ik of het werkt.
MVG
EDIT: ik wou deze trailer toevoegen.
En er staat dit.
Dus betekent dat, dat ik alleen de trailer storage moet bewerken.27.06.2010
_____________________________________________________________________________
D-Tec Flexitrailer for German Truck Simulator
_____________________________________________________________________________
Installation:
-------------
Trailer Storage:
@include "definition/flexic1.sii"
@include "definition/flexic2.sii"
@include "definition/flexic3.sii"
@include "definition/flexic4.sii"
@include "definition/flexic5.sii"
@include "definition/flexic6.sii"
@include "definition/flexir1.sii"
@include "definition/flexir2.sii"
@include "definition/flexir3.sii"
@include "definition/flexir4.sii"
@include "definition/flexir5.sii"
@include "definition/flexir6.sii"
@include "definition/flexit1.sii"
@include "definition/flexit2.sii"
@include "definition/flexit3.sii"
@include "definition/flexit4.sii"
@include "definition/flexit5.sii"
@include "definition/flexit6.sii"
Trailer Traffic Storage:
@include "definition/flexie1_traffic.sii"
@include "definition/flexie2_traffic.sii"
@include "definition/flexic1_traffic.sii"
@include "definition/flexic2_traffic.sii"
@include "definition/flexic3_traffic.sii"
@include "definition/flexic4_traffic.sii"
@include "definition/flexic5_traffic.sii"
@include "definition/flexic6_traffic.sii"
@include "definition/flexir1_traffic.sii"
@include "definition/flexir2_traffic.sii"
@include "definition/flexir3_traffic.sii"
@include "definition/flexir4_traffic.sii"
@include "definition/flexir5_traffic.sii"
@include "definition/flexir6_traffic.sii"
@include "definition/flexit1_traffic.sii"
@include "definition/flexit2_traffic.sii"
@include "definition/flexit3_traffic.sii"
@include "definition/flexit4_traffic.sii"
@include "definition/flexit5_traffic.sii"
@include "definition/flexit6_traffic.sii"
_____________________________________________________________________________
Replaces Original cargo "flour"
_____________________________________________________________________________
For Skinning:
--------------
chassis_xx.dds = Skin of the Containerchassi
xx.dds = Skin of the Container
(xx = Company Names)
_____________________________________________________________________________
Credits:
--------
D-Tec Flexitrailer by Igor
Reefercontainer by Holli, Samson, Kamaz
Tankcontainer by Samson
Container by Tony1971
Wheel Chocks by Loogie
Skins and Textures by pauli
Rearlight Texture by Le Crossmen
Luftbälge, Chassis Mapping, Fixes, Convertion & Wheels by Ventures87
________________________________________________________________________
En dan als ik de cargo 'flour' kies dat ik de trailer dan krijg?
MVG
Re: Stand Alone
Zo lees ik het ook idd.
Maar klopt niet altijd helaas want ik ben nogal eens foutjes tegengekomen in kant en klare pakken.
En in dit pack zit volgens mij ook al een fout.
Ik zie bij de trailer traffic 20 files en bij de trailer storage maar 18
Dat kan dus niet en dit zal volgens mij nooit werken zo.
De 2 eerste files van de traffic.sii komen niet in de trailer storage voor dus is onmogelijk dat dit werkt.
Deze 2 dus: @include "definition/flexie1_traffic.sii" en @include "definition/flexie2_traffic.sii"
Maar klopt niet altijd helaas want ik ben nogal eens foutjes tegengekomen in kant en klare pakken.
En in dit pack zit volgens mij ook al een fout.
Ik zie bij de trailer traffic 20 files en bij de trailer storage maar 18
Dat kan dus niet en dit zal volgens mij nooit werken zo.
De 2 eerste files van de traffic.sii komen niet in de trailer storage voor dus is onmogelijk dat dit werkt.
Deze 2 dus: @include "definition/flexie1_traffic.sii" en @include "definition/flexie2_traffic.sii"