Hi
ik heb een stuurwiel (FGT Rumble 3-in-1) dit werkt niet op ETS,
weet iemand hoe je de instellingen ofzo kan verandere?
Dan word ETS veel realistiser met de pijltjes is het niet zo fijn rijden.
Grtz Jock
stuur
- dikkevettevabis
- Lid
Re: stuur
je kan ook met de muis sturen
dan moet je als je het aan het spelen ben naar opties en dan naar besturing en dan moet je toetsenbord veranderen naar toetsenbord+muis
dan moet je als je het aan het spelen ben naar opties en dan naar besturing en dan moet je toetsenbord veranderen naar toetsenbord+muis
SCANIA,THE BEST OF ALL OVER THE WORLD
In je configuratiescherm van je computer kun je je stuur ook kalibreren.
En bij opties in je spel bij besturing moet je bij de onderste 3 schuifknoppen je stuur instellen,eerst bovenaan klikken dan naar links sturen en de andere 2 zijn voor gas geven en remmen,maar eerst elke keer boven het schuifknopje met muis klikken.
hoop dat je het begrijpt.
En bij opties in je spel bij besturing moet je bij de onderste 3 schuifknoppen je stuur instellen,eerst bovenaan klikken dan naar links sturen en de andere 2 zijn voor gas geven en remmen,maar eerst elke keer boven het schuifknopje met muis klikken.
hoop dat je het begrijpt.
Graag gedaan,veel speel plezierjockske85 schreef:Ja dit werkt ik heb het juist gauw geprobeerd moet het stuur nog kalibreren.
Bedankt Ad500
Hier mag een slotje op!
Grtz Jock
- Scaniaboyy8
- Lid
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |
Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!