Een vraagje hoe zet ik mijn antialiasing in de optie in ETS zelf weer bij want het enige wat ik zie
is OFF en niet 2x/4x/8/x/16x .
Iemand die mij kan helpen zodat ik daar die opties weer beschikbaar krijg want in mijn windows kan ik wel met mijn Nvidia settings spelen maar zie niet veel verandering in ETS zelf.
Dus alle hulp is welkom ,oh ja ik heb een EVGA GTX 275 videokaart voor het geval mensen denken dat de kaart te licht of wat dan ook is.
Antialiasing
- frisianbear
- Lid
Re: Antialiasing
Anti-analysing, word bepaald in je video kaart zelf, hij geeft zelf de opties naarmate je systeemperformance, zo kunnen betere kaarten vaker AAx doen dan slechtere kaarten, (2x 4x 8x of OFF.) Deze optie is in ETS vrij te bepalen en kan niet worden weggenomen.
Kijk bij:
Opties -> Grafisch -> AA (anti analysing) -> Klik hierop en kies uit het lijstje.
P.s.
Er is bijna geen verschil te merken tussen deze opties. Hier is een voorbeeld:
Dit is een uitvergrootplaatje van wat AA inhoud. Het zorgt ervoor dat lijnen mooier afgescheiden wordt met blur. Dit verschil is in een spel amper te merken, maar het kan wel de performance verbeteren.
Kijk bij:
Opties -> Grafisch -> AA (anti analysing) -> Klik hierop en kies uit het lijstje.
P.s.
Er is bijna geen verschil te merken tussen deze opties. Hier is een voorbeeld:
Dit is een uitvergrootplaatje van wat AA inhoud. Het zorgt ervoor dat lijnen mooier afgescheiden wordt met blur. Dit verschil is in een spel amper te merken, maar het kan wel de performance verbeteren.