hallo allemaal.
hoe kun je het aanpassen dat de auto's doorrijden, en niet strak 55 rijden ofzo.
want heb voor GTS wel een mod gezien, miss iemand die voor ETS kan maken.
of moet je iets in def ofzo aanpassen ??
roelof
Snelheid auto's
Snelheid auto's
TE KOOP: Stereo Earphones with Mic for iPhone 4S, iPhone 4, iPhone 3G/3GS, iPod, Cell Phone, MP3 & MP4 (3.5mm Jack/110cm Cable)
Re: Snelheid auto's
misschien converteren??
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Zal niet gaan, verschillende engines
Kan wel hoor.
In je base.scs\def\world zie je een file wat heet "road.sii'
Als je daar naar beneden scrolt zie je verschillende malen de regel ai_speed_type: 1
of ai_speed_type: 0
\ of ai_speed_type: 2
Wat je moet doen is alle regels die 0 zijn die 0 veranderen in 1 en dan ben je van die langzame gasten af.
ps. alleen de regels van ai speed type uiteraard.
En veiliger is het om een map te gebruiken, en in die map deze bewerking te doen.
In je base.scs\def\world zie je een file wat heet "road.sii'
Als je daar naar beneden scrolt zie je verschillende malen de regel ai_speed_type: 1
of ai_speed_type: 0
\ of ai_speed_type: 2
Wat je moet doen is alle regels die 0 zijn die 0 veranderen in 1 en dan ben je van die langzame gasten af.
ps. alleen de regels van ai speed type uiteraard.
En veiliger is het om een map te gebruiken, en in die map deze bewerking te doen.
Laatst gewijzigd door Volvo6x2 op di 21 sep 2010, 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Ik bedoelde ook het converteren hè
jah misschien is er wat aan te doen
je word echt moe van die auto mobielisten
je word echt moe van die auto mobielisten
is OK Willem.
Nu ik terug lees zie ik dat idd.
Maar zoals ik beschreef doe ik het zelf in alle mappen die ik gebruik, want schiet idd niet op, op die 2 baanswegen.
Nu ik terug lees zie ik dat idd.
Maar zoals ik beschreef doe ik het zelf in alle mappen die ik gebruik, want schiet idd niet op, op die 2 baanswegen.
ja idd dat is ook met de patch op die wegen
Idd.
En het irritante is nog dat ze opeens een raar gevoel krijgen en keihard op de rem stampen
Terwijl er voor hun niemand remt/rijd dan zou je graag uit je vrachtwagen stappen en je weet wel he
Maar helaas die patch is er nog niet
het is gewoon irritant en ik vind dat er ook gewoon aso's tussen moeten zitten die je gaan bumperkleven en rechts inhalen enzo.
Das iets echter.
En het irritante is nog dat ze opeens een raar gevoel krijgen en keihard op de rem stampen
Terwijl er voor hun niemand remt/rijd dan zou je graag uit je vrachtwagen stappen en je weet wel he
het is gewoon irritant en ik vind dat er ook gewoon aso's tussen moeten zitten die je gaan bumperkleven en rechts inhalen enzo.
Das iets echter.
Geweldig idee!davem15 schreef:Idd.
Das iets echter.
A screaming or shouting V8, that's for what I can't wait!