Ik zit al enige tijd te worstelen met het feit dat je trucks kan downloaden maar die vervangen dan bv een truck bij mijn dealer die ik niet wil vervangen !
Hieronder een vb --> magnum rode vindt ik mooi maar die andere eronder ook en wil dus deze 2 trucks bij de dealer store behouden dus 1 van de 2 zou een andere plaats moeten krijgen bij de dealer ! Maar hoe ....?
Dus wie zou me kunnen helpen ...? Heb al geprobeerd de scs bestandjes te openen en daar het sii bestand te veranderen ( waar de pk , kosten van de truck , opwaardering prijzen enzo staan ) Maar dat lukt dus niet ....? Iemand een idee of doe ik iets fout in men handelingen of is het gewoon onmogelijk ...? De trucks zijn geskint dus veronderstel ik dat je ze ook wel een specifieke locatie plaats bij de dealer moet kunnen geven nietwaar ..?
Ps ben nieuw en speel het spel nog niet zo lang maar heb me al wel lekker bezig gehouden met modden van het spel en alles loopt aardig behalve dit dan
Hier nog een vb -->
deze hierboven vervangt deze hieronder of omgekeerd ...? Nu ik wil deze 2 trucks dus hoe moet ik dat klaarspelen ...?