sii openen
- danny 123
- Lid
sii openen
hej hoe vernader je dat je het sii document met kladblok kan openen want ik kan het alleen met wordpad
Re: sii openen
ik heb dat ook!!is een DIK probleem voor mij hoor!danny 123 schreef:hej hoe vernader je dat je het sii document met kladblok kan openen want ik kan het alleen met wordpad
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Rechtsklik op sii bestand, openen met>programma in lijst selecteren.
Dan kladblok kiezen en onderaan dat aanvinken van zoiets: voortaan dit soort bestand altijd met dit programma openen.
Dan kladblok kiezen en onderaan dat aanvinken van zoiets: voortaan dit soort bestand altijd met dit programma openen.
- danny 123
- Lid
ik kan de truck met kladblok maar alleen het sii bestand niet openen want als ik op het sii bestand klik dan komt er niet openen met te staan
THANKS WILLEM JE BENT ECHT GOED!!!
dus je goed naar dat bestand open het dan in lijst selecteren en wordpad en dan ok en je hebt het
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
@Danny:
Probeer dan eens rechtsklik> eigenschappen.
En dan staat er ook waarmee het bestand moet worden geopend en dat kun je wijzigen
Probeer dan eens rechtsklik> eigenschappen.
En dan staat er ook waarmee het bestand moet worden geopend en dat kun je wijzigen
- danny 123
- Lid
opgelost nu doe hij het bij mij ook ik weet niet hoie ik het vor elkaar heb gekregen maar hij doet het
- danny 123
- Lid
hij open hem in kladblok allen het wordpad tekentje staat er nog voor maar dat boeit niet
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |