hallo,
ik heb een thrusmaster stuur, en in het begin heb ik gas en rem ingesteld bij optie -> en dan tastur. Maar ik heb al van het begin het gaspedaal als rem ingesteld en de rem( het middelste pedaal bij de thrustmaster) heb ik als gas pedaal ingesteld . Nu wil ik dit graag omruilen maar, bij tastur reageert mijn pedaal niet als ik gas opnieuw wil instellen of het remmen opnieuw wil instellen. er blijft bij gas de heletijd W en als tweede knop pijltje omhoog staan, en het zelfde geld voor de rem. In het begin is het mij dus wel gelukt om het gas pedaal en rem pedaal goed in te stellen maar dat lukt nu niet meer.
mvg Wouter en alvast bedankt voor de hulp.
thrustmaster
Re: thrustmaster
probleem gevonden.
Het probleem was, dat je bij controller het gas en rempedaal kan omwisselen, en niet bij tastur wat in eerste instantie veel mensen denken;)
slotje;)
Het probleem was, dat je bij controller het gas en rempedaal kan omwisselen, en niet bij tastur wat in eerste instantie veel mensen denken;)
slotje;)
vrrrrroem
Re: thrustmaster
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |