Map installeren

Hier kan over Euro Truck Simulator gepraat worden.
Gesloten
Marcel
Lid
Lid

Map installeren

Bericht door Marcel »

Hallo,

Op het moment dat ik een map wil installeren, en een nieuw spel begin in Euro Truck Simulator, valt het spel uit na het laden.
Ik heb versie 1.3, en gebruik uiteraard een map die versie 1.2 en versie 1.3 ondersteund.

Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

Groeten,
Marcel.
Lubo
Lid
Lid

Re: Map installeren

Bericht door Lubo »

Als ik jou was zou ik de map eerst even proberen zonder overige mods (als je die hebt ;))
als de map het dan wel doet, 1 voor 1 je mods terug zetten en kijken aan welke mod het ligt
Doet de map het nog steeds niet, Dan weet ik het ook niet ;)
Afbeelding
Marcel
Lid
Lid

Bericht door Marcel »

Die map die ik er in had gezet werkt nu. Het lag inderdaad aan de mods die er in zaten.
Nu heb ik een andere map geinstalleerd, die Sparky Map, zonder mijn mods er bij in, maar deze werkt weer niet..
Hij ondersteund wel verie 1.3, maar toch valt de game elke keer uit bij het laden.

Iemand enig idee?
CJIB
Lid
Lid

Bericht door CJIB »

heb ik ook wel vaker gehad met mappen kun je niks aan doen zitten wel eens fouten in en ik ben dan zo dat ik ze weg donder klaar probleem opgelost opzoek naar een nieuwe en weer proberen. :ugeek:
Marcel
Lid
Lid

Bericht door Marcel »

Het leek me juist een leuke map, maar dan donder ik 'm wel weg.

Bedankt voor je reactie! :)
Tristan

Bericht door Tristan »

Topic gesloten
Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend Slotjezien?
Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link.
Gesloten

Terug naar “Algemeen”