Lading bij BCP Munchen

Hier kan over German Truck Simulator gepraat worden.
Plaats reactie
basvanbronkhorst
Lid
Lid

Lading bij BCP Munchen

Bericht door basvanbronkhorst »

Ik moest een lading trekkers bij bcp in munchen ophalen en daar kon ik bijna niet zonder schade weg komen. Is dit een bug want ik kon het nergens vinden op het forum of willen ze je rijvaardigheden testen?
remco_9
Lid
Lid

Re: Lading bij BCP Munchen

Bericht door remco_9 »

Ik kreeg net een mailtje binnen om trekkers te vervoeren maar had net een vracht aangenomen voor auto’s hoe kan ik nou voor de trekkers gaan maar nergens staat dat ik akkoord kan gaan
basvanbronkhorst
Lid
Lid

Bericht door basvanbronkhorst »

Die staat in je notitie boek in het rood aangegeven dan moet je naar de leverancier rijden en daar kun je hem ophalen
WoKo
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door WoKo »

basvanbronkhorst schreef:Ik moest een lading trekkers bij bcp in munchen ophalen en daar kon ik bijna niet zonder schade weg komen. Is dit een bug want ik kon het nergens vinden op het forum of willen ze je rijvaardigheden testen?
Neej je moet gewoon een bocht naar rechts maken en dan achteruit weg rijden.
Want om meteen naar links te gaan lukt nooit tenzij de trailer helemaal vooraan staat.
Problemen met Videokaart? Kijk dan hier
Tristan

Bericht door Tristan »

Topic gesloten
Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend Slotjezien?
Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”