Patch GTS

Hier kan over German Truck Simulator gepraat worden.
Gesloten
Atego635
Lid
Lid

Patch GTS

Bericht door Atego635 »

Hey, sinds dat ik de patch heb gedownload, kan ik niet meer in de garage spullen kopen voor in me truck. Ik heb er dan wel de mod instaan dat je begint met 500.000 Maar ik kan dan geen onderdelen enz meer kopen, en ook niet laten spuiten, Iemand een idee hoe ik de patch er weer kan uit halen, of evt het probleem kan oplossen?
Sintclair
Lid
Lid

Re: Patch GTS

Bericht door Sintclair »

Ik zou zegen probeer het zonder die mod. Want ik heb met de patch nergens last van.

sintclair
CatPower
Lid
Lid

Bericht door CatPower »

Ander oplossing als je de patch na de mod installeert dan werk hij niet goed dus oplossing even GTS ervan af doen opnieuw installeren en de patch gelijk doen dan mods opnieuw er in zetten zo heb ik het ook op gelost en alles werkt 8-)

Mvg Catpower 8-)
Diablo
Lid
Lid

Bericht door Diablo »

Na de patch werden er bij mijgeen plaatsnamen meer aangegeven (kaart en email) wel op de weg
Cix

Bericht door Cix »

Je hebt zeker de english mod, daar word dat idd niet meer. Je zult hem dan moeten verwijderen!
Diablo
Lid
Lid

Bericht door Diablo »

ja klopt ik heb de Engelse mod gebruikt, ik spreek überhaupt geen Duits :D
het hindert (nog) niet zo, dus dan maar zonder plaatsnamen
Tristan

Bericht door Tristan »

Topic gesloten
Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend Slotjezien?
Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link.
Gesloten

Terug naar “Algemeen”