Heren,
Volgende probleem:
Als ik het spel in OpenGL wil starten krijg ik een foutmelding. Als ik het spel in DirectX start
start het spel wel.
Ik heb flarepacks geinstalleerd en die zien er raar uit als je speelt in DirectX. Je ziet de lampjes niet
Hardware:
AMD E720 X3
Asus M2N72-D
Corsair 4096MB DDR2 1066Mhz
EVGA GTX260 C216
Windows 7 Professional x64
Wie weet de oplossing?
OpenGL werkt niet
- sparco_ltd
- Lid
Re: OpenGL werkt niet
Hmmm heb nog even gekeken op een engels/amerikaans forum en daar zeggen ze dat je het beste een schone windows versie met verse drivers kan doen.Legato schreef:Misschien een OpenGL driver downloaden voor je VGA kaart? Of anders iig de drivers van je kaart vernieuwen. Succes!
1. Open the nVidia Control Panel and turn "Extension Limit" to "Off" then try Q4 again.
If you have to reinstall I suspect the order is important?
1. Reinstall Windows
2. Load the Chipset's AGPvxd driver
3. Replace the Microsoft Driver with nVidia's
4. Reload the games
Hoop dat je er iets mee kunt is een hoop werk om een paar stopllichten te laten werken. Ik speel trouwens wel alle spellen zoveel mogelijk in OpenGL en heb nooit problemen.
The whitelines are the lifelines of our nation.
- sparco_ltd
- Lid
Ik ga niet Windows opnieuw installeren
Ik heb Nvidia 196.21 geinstalleerd.
ETS werkt wel onder OpenGL trouwens.
ps. leuk dat plaatje van Simon Loos!
Ik heb Nvidia 196.21 geinstalleerd.
ETS werkt wel onder OpenGL trouwens.
ps. leuk dat plaatje van Simon Loos!
Yep geluidloos ook nog Ik heb daar 1,5 jaar gereden met zo'n DAF maar jij zit daar ook?. Daarvoor zat ik bij DHL vandaar die andere mod. Maar dan ligt het niet aan jou dat OpenGl niet werkt. Ik vermoed dat ze dan nog met een Patch daarvoor moeten komen voor dat type videokaart.
The whitelines are the lifelines of our nation.
Wat voor een foutmelding is het.
Ik had namelijk problemen met het beeldscherm stuurprogramma en werkte openGl bij mij ook niet.
Na verschillende dingen te hebben uitgeprobeerd ook in de bios van het moederboard , toen wou mijn pc niet opstarten.
Ik heb toen het moederboard een reset gegeven en werkt alles perfect.
gr Erik
Ik had namelijk problemen met het beeldscherm stuurprogramma en werkte openGl bij mij ook niet.
Na verschillende dingen te hebben uitgeprobeerd ook in de bios van het moederboard , toen wou mijn pc niet opstarten.
Ik heb toen het moederboard een reset gegeven en werkt alles perfect.
gr Erik
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |