Ondanks dat je alle stappen goed doet zijn er trucks die het niet doen in GTS.....hebben allen die hiermee bezig zijn wel gehad neem ik aan.
Heb al meerdere pm's gehad over dit probleem en vandaar dit topic.
Ik heb er een oplossing voor gevonden die ik met jullie wil delen ( geeft me in ieder geval minder pm's denk lol)
Wat je nodig hebt om een truck die niet in het spel wilt komen toch te laten verschijnen is een andere truck die wel werkt en die niet op dezelfde plaats staat maar lijkt me logisch.
Je opent met WinRar beide scs files van beide trucks.
je gaat naar de definitie zodat je bij beide de sii file ziet.....dus bv......scania_rcab_a.sii en scania_rcab_b.sii
Laten we ervan uitgaan dat die scania B de truck is die niet werkt dan sleepje die file (scania_rab_b.sii) naar de file van de goede truck en plaats hem erbij.
Let op dat je de ander niet wegdoet.
Nu gebruik je dus de werkende truck als kruiwagen voor de niet werkende en je zult hem nu in het spel zien.
Voor diegene die wat ervarender zijn met dit spul het volgende.
Je kan op deze manier truckpacks maken ......simpel door alles samen te voegen is een scs file............met 2, 3 of meer trucks.
Sleep simpel alle mappen naar de werkende truck en alles wordt toegevoegd (bv....de map vehicle gewoon eroverheen slepen en hij voegt de niet werkende truck toe aan de wel werkende.....en zo met alle mappen die in die scs file staan.
Zo heb ik zelf truckpacks gemaakt van een werkende en twee niet werkende trucks en zodoende een truckpack van drie trucks samengevoegd.....werkt toppie.
thats all........veel succes ermee.
Gr. Flme
Trucks die niet te convergeren zijn naar GTS
Trucks die niet te convergeren zijn naar GTS
Je vrijheid gaat zover.....tot je aan de vrijheid van anderen komt
Re: Trucks die niet te convergeren zijn naar GTS
En dan doet die Niet werkende truck het ook? Jehoeft dus eigelijk de niet werkende truck waar je alles uitgevoert tehebben. alleen de defenition file bij de werkende truck in de defention map teplaatsen? en dan zet je bijde trucks in je mod folder en dan zouden ze het alle bij doen?
Laatst gewijzigd door Sintclair op zo 07 feb 2010, 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Trucks die niet te convergeren zijn naar GTS
Ja dat klop lol.........lekker simpel he?
Je vrijheid gaat zover.....tot je aan de vrijheid van anderen komt
Re: Trucks die niet te convergeren zijn naar GTS
Had gisteren net alles verwijdert:) Werd er gek van dat het me niet wou luken:) ff alles weer dowloade:s En gaan weer lkkr prutsen.
Nou ik laat het hier bij. Het lukt me nu nog niet:@. Als je keer tijd hebt kun je die Scania New R ff naar 1.02 maken.
Nou ik laat het hier bij. Het lukt me nu nog niet:@. Als je keer tijd hebt kun je die Scania New R ff naar 1.02 maken.
Re: Trucks die niet te convergeren zijn naar GTS
Ik snap je probleem niet want heb die new R scania erin gezet en hij doet het gewoon......op de normale manier gevonverteerd dus is iets wat jij niet goed doet.
De scania_rcab_a.sii ziet er als volgt uit:
Gr. Flme
De scania_rcab_a.sii ziet er als volgt uit:
Code: Selecteer alles
driveable_vehicle_data: vehicle.scania.rcab.a
{
name: "@@New SCANIA R-Series@@"
brand: "@@trk_scania_brand@@"
price: 7
tank_size:900
avg_consumption:41
#--------
# models
#--------
model: "/vehicle/truck/New R-Series/truck.pmd"
lod: "/vehicle/truck/scania_rcab/lod.pmd"
collision: "/vehicle/truck/New R-Series/truck.pmc"
variant: a
fwheel_model: "/vehicle/wheel/scaniaalc/wheel.pmd"
rwheel_model: "/vehicle/wheel/scaniaalc/wheel1.pmd"
#----------------
# physics params
#----------------
wheel_mass: 50.0
#-------------
# Child units
#-------------
chasis_data: chasis.1
sdata_ext: sound.scania.ext
sdata_int: sound.scania.int
#exterior_wiper_anim: "/vehicle/truck/fcl/wips.pma"
preview: "scania"
behind_camera: camera.behind.basic
interior_camera: camera.interior.scania.rcab
bumper_camera: camera.bumper.basic
cabin_camera: camera.cabin.basic
cabin_cam_off: (0.0, 4.4, -0.9)
wheel_camera: camera.wheel.basic
top_camera: camera.top.basic
tv_camera: camera.tv.basic
interior_data: interior.scania.rcab.exclusive
sleeper: true
# Red Green Blue Alpha
default_colors[]:(169, 51, 26, 255)
# used for UI truck rendering
reflection_offset: (0.0, 4.99, 0.0)
upgrade_power1:8000
upgrade_power2:10000
upgrade_handling1:9000
upgrade_handling2:11000
upgrade_consumption1:2000
upgrade_consumption2:2500
upgrade_consumption3:5100
facts[]: "456 kW (620 @@ui_hp@@) 3000 Nm, V8 16l"
facts[]: "14-@@ui_speeds@@"
facts[]: "900 l"
}
Laatst gewijzigd door Anonymous op ma 08 feb 2010, 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: [code][/code] toegevoegd, zo is het wat makkelijker te lezen.
Reden: [code][/code] toegevoegd, zo is het wat makkelijker te lezen.
Je vrijheid gaat zover.....tot je aan de vrijheid van anderen komt
Re: Trucks die niet te convergeren zijn naar GTS
Hmm, Jij bent echt goed.
Pff, na 1000x proberen is het me eindelijk gelukt. Thx to flme ik heb nu ook die 2e truck er in gekregen:) nu ga ik nog 1tje doen:).
Sintclair
Pff, na 1000x proberen is het me eindelijk gelukt. Thx to flme ik heb nu ook die 2e truck er in gekregen:) nu ga ik nog 1tje doen:).
Sintclair
Re: Trucks die niet te convergeren zijn naar GTS
Ok........mooi als alles weer klopt.
Je vrijheid gaat zover.....tot je aan de vrijheid van anderen komt
Re: Trucks die niet te convergeren zijn naar GTS
hoe moet je het opslaan in winrar ??
Re: Trucks die niet te convergeren zijn naar GTS
staat er bij winrar compesion mode of store in het engels of in het nederlands opslaan
edit ::
greetings
edit ::
greetings
Onderschrift verwijderd, zulke dingen hou je maar voor je eigen
Re: Trucks die niet te convergeren zijn naar GTS
Dankje maar lukt me nog steets niet