yo iedereen
ik heb nu alle eigen garages gekocht maar ik zit met een personeel tekort
wat is hiervan het probleem?
gr, scaniaP270
personeel
Re: personeel
Denk dat je ff uitzendbureaus bij langs moet om personeel te zoeken.
Ik heb zelf momenteel 1 garage met 2 trucks en 1 man die voor me rijdt!
Kon een maar vinden voor welke ik hoog genoeg level had om aan te nemen rest was voor level 12 enzo!!
Ik heb zelf momenteel 1 garage met 2 trucks en 1 man die voor me rijdt!
Kon een maar vinden voor welke ik hoog genoeg level had om aan te nemen rest was voor level 12 enzo!!
Als er een dag om is komen er weer personeelsleden bij bij het arbeidsburo. Dus veel slapen
The whitelines are the lifelines of our nation.
ik heb alle garages en 90 chauffeurs en ben nu bezig om de 2 sterrenchauff. te vervangen door een met meer sterren maar je bent afhankelijk van het aanbod van de arbeidsbureaus op dat moment en dat is magertjes. gr. jojo
Er is nog een manier om je chauffeurs te upgraden.
In je save game naar beneden scrollen dan krijg je het volgende:
Deze driver hoort dus bij de garage in nurnberg.........maar je ziet dus staan......quality: 4
Als je dus net begint met chauffeurs aannemen heb je een 1 ster of 2 ster chauffeur......je kan ze vervangen dus door 4 sterren chauffeurs.....of ze genoeg ritten laten rijden dat ze zichzelf hoger kwalificeren of je maakt van die 1 of 2 een 4.
Gr. Flme
Code: Selecteer alles
driver : driver.15 {
hometown: nurnberg
current_city: kiel
quality: 4
state: 2
on_duty_timer: 908
source_company: company.volatile.eurogoodies.kiel
target_company: company.volatile.lkwlog.stuttgart
hauled_cargo: cargo.permanent.icecream
cargo_reward: 13270
}
Als je dus net begint met chauffeurs aannemen heb je een 1 ster of 2 ster chauffeur......je kan ze vervangen dus door 4 sterren chauffeurs.....of ze genoeg ritten laten rijden dat ze zichzelf hoger kwalificeren of je maakt van die 1 of 2 een 4.
Gr. Flme
Laatst gewijzigd door Anonymous op ma 08 feb 2010, 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: [code][/code] toegevoegd, maakt het makkelijker te lezen ;)
Reden: [code][/code] toegevoegd, maakt het makkelijker te lezen ;)
Je vrijheid gaat zover.....tot je aan de vrijheid van anderen komt
- potsiestyle
- Lid
Flme schreef:Er is nog een manier om je chauffeurs te upgraden.
driver : driver.15 {
hometown: nurnberg
current_city: kiel
quality: 4
state: 2
on_duty_timer: 908
source_company: company.volatile.eurogoodies.kiel
target_company: company.volatile.lkwlog.stuttgart
hauled_cargo: cargo.permanent.icecream
cargo_reward: 13270
}
Deze driver hoort dus bij de garage in nurnberg.........maar je ziet dus staan......quality: 4
Gr. Flme
maar hoe kun je je personeel meer laten verdienen want ze draaien alleen maar verlies
Als een 1 of 2 ster chaufeur 4 sterren krijgt verdient hij/zij flink geld voor je.
Je vrijheid gaat zover.....tot je aan de vrijheid van anderen komt
-
- Lid
waar kan ik zo uitzendburea vinden ???? ik ben al de hele tijd aan het zoeken
ingame zoek naar gebouwen met Jobcentre en een @ erop . Als ik me niet vergis is de parkeerplek een wereldbol met loep .
Je moet als je ergens een vracht hebt afgeleverd eens door de stad rijden waar je op dat moment bent en kijk dan uit naar een klein laag gebouw met een parkeerplaats ernaast. daar zie je een vraagteken ronddraaien, rijd daar in en je hebt dan een arbeidsbureau gevonden, daarna kan je in N - managment in de database van die bureaus komen om een chauffeur uit te zoeken. mocht je nog vragen hebben doe dit dan via een pm. suc6 jojo