eigen rijder vanjezelf make

Hier kan over German Truck Simulator gepraat worden.
Gesloten
ashie
Lid
Lid

eigen rijder vanjezelf make

Bericht door ashie »

hoi,Hoe zou je kunne aanpasse zodat je eigenrijder van je zelf kunt make en een garage kan kope en een nieuwe truck zodat ik voor me zelf kan werke zonder al die gedoe ?
Legato
Lid
Lid

Re: eigen rijder vanjezelf make

Bericht door Legato »

Dat kan met een cheat zoals die hier op het forum staat.

Je opent in je GTS map het config.cfg filetje in kladblok en verandert:

uset g_console "0" in uset g_console "1"

uset g_developer "0" in uset g_developer "1"

Dan opslaan spel opstarten en een savedgame laden. Dan druk je op ~ naast de 1 en krijg je een soort van menu. Daar typ je cheat money in en je krijgt zomaar gratis 500000 eurootjes op je rekening. Dan dealer zoeken, auto kopen, ritje afmaken en voor jezelf beginnen.

In jou save game kan je dan evt nog game.sii openen met kladblok en deze regel veranderen: reputation_points: 0 en de 0 veranderen in 1000000 of meer. Dan heb je gelijk recht op alle sterren.

Succes!
Afbeelding
The whitelines are the lifelines of our nation.
ashie
Lid
Lid

Bericht door ashie »

Legato schreef:Dat kan met een cheat zoals die hier op het forum staat.

Je opent in je GTS map het config.cfg filetje in kladblok en verandert:

uset g_console "0" in uset g_console "1"

uset g_developer "0" in uset g_developer "1"

Dan opslaan spel opstarten en een savedgame laden. Dan druk je op ~ naast de 1 en krijg je een soort van menu. Daar typ je cheat money in en je krijgt zomaar gratis 500000 eurootjes op je rekening. Dan dealer zoeken, auto kopen, ritje afmaken en voor jezelf beginnen.

In jou save game kan je dan evt nog game.sii openen met kladblok en deze regel veranderen: reputation_points: 0 en de 0 veranderen in 1000000 of meer. Dan heb je gelijk recht op alle sterren.

Succes!
dankjewel:D voor je reactie
ashie
Lid
Lid

Bericht door ashie »

hmm, dat weet ik ook ik heb het gedaan die points op 100000 gezet maar die stere bepaale tog ook regenval blad val druk verkeer enzo als je die point hoog zet worden dan dat meer rege en bladval en die andere dinge ook aangepast dan of blijft het gewoon het zelfde minder rege enz ? en nog iets waar kan ik dealers vinde gwn ik wil een splinter nieuwe ma je krijgt wel emails binne van koop die en die maar ik wil iveco a klass dus dan moet ik op die wachte tot ze me email sture van die truck of kan ik dat ook zelf regele zoja hoe dan en die ruf point bijwerke gaat het dan ook meer regene en verkeer bladval enzo denk het wel tog?
awiebo
Lid
Lid

Bericht door awiebo »

hmm, dat weet ik ook ik heb het gedaan die points op 100000 gezet maar die stere bepaale tog ook regenval blad val druk verkeer enzo als je die point hoog zet worden dan dat meer rege en bladval en die andere dinge ook aangepast dan of blijft het gewoon het zelfde minder rege enz ? en nog iets waar kan ik dealers vinde gwn ik wil een splinter nieuwe ma je krijgt wel emails binne van koop die en die maar ik wil iveco a klass dus dan moet ik op die wachte tot ze me email sture van die truck of kan ik dat ook zelf regele zoja hoe dan en die ruf point bijwerke gaat het dan ook meer regene en verkeer bladval enzo denk het wel tog?
In elke stad zit toch wel een dealer? Op het moment dat je bij een dealer bent aangeweest kun je de daar verkrijgbare trucks kopen. Dus je moet op zoek naar een iveco dealer. (wie rijd er btw iveco:P, das geen vrachtwagenmerk maar een busjes merk) maar goed, als je eigen rijder bent en je hebt een eigen werkplaats kun je wanneer je eenmaal een dealer hebt bezocht via je eigen werkplaats alle vrachtwagens van het vrijgespeelde merk krijgen. Je koopt gewoon een vrachtwagen aan op het moment dat je zelf in je werkplaats bent. Daarna klik je de aangekochte vrachtwagen aan op dat mapje, zelfde waar je je eigen chauffeurs kunt huren, en dan de optie wechseln of zoiets, staat voor ruilen, dan ruil je je huidige vrachtwagen voor de aangekochte vrachtwagen.

Btw thanks to "Legato". Die konik dus nog niet vinden. Vrij stom:P
en je kunt je hoeveelheid geld dus ook gewoon aanpassen via savegame. Gewoon ctrl+F : "money", waarde veranderen. (waarde van old money maakt niks uit)
ashie
Lid
Lid

Bericht door ashie »

jah bedankt voor het antwoorde maar als je je ruf point aanpast dan gaat et tog ook meer regenen en bladval en meer verkeer?

oowjah enne ik heb genoeg geld en alle stere danksij jouw als ik een garage wil kope dan kan ik geen enter drukke er staat dan je moet onafhankelijk zijn van alle bla bla bla maar ik heb alle stere genoeg geld en nog kan ik geen garage kope :S
Boeing-747
Lid
Lid

Bericht door Boeing-747 »

Hey ik heb een vraagie

Ik heb die geld cheat heel vaak gedaan tot ik 75.000.500had maar nog zegt ie dat ik eigenrijder moet zijn

Hoe moet ik eigen rijder worden is mijn vraag?

Gr boeing-747
ashie
Lid
Lid

Bericht door ashie »

Boeing-747 schreef:Hey ik heb een vraagie

Ik heb die geld cheat heel vaak gedaan tot ik 75.000.500had maar nog zegt ie dat ik eigenrijder moet zijn

Hoe moet ik eigen rijder worden is mijn vraag?

Gr boeing-747
hahahha dat is mijn vraag nou ook aanjouw :P ik heb het zelfde probleem, als je een garage wil kope dan kan dat niet bevoorbeeld
jojo
Lid
Lid

Bericht door jojo »

jongens lees het forum eens goed. kijk bij algemeen bij stop werknemer start eigen rijder dat is dacht ik duidelijk genoeg.
Legato
Lid
Lid

Bericht door Legato »

Een A-Klasse kan je alleen in je eigen werkplaats kopen. Maar je moet wel in de stedelijke garages de merken verzamelen. Je koopt eerst een b of c klasse bij een dealer. Dan maak je je rit af voor je baas en word je als je klaar bent automatisch teruggezet bij je dealer en rij je in je eigen truck het erf af. Dan Werkplaats kopen en daarin een A-klasse kopen.
Afbeelding
The whitelines are the lifelines of our nation.
Gesloten

Terug naar “Algemeen”