Misschien eens een topic openen voor alle mensen die met een carriere bezig zijn (gelieve enkel mensen die zonder cheats werken anders is het niet leuk meer)
Ik ben begonnen met een MAN TGX C-klasse bij de firma Transinet
daarna heb ik een bod gekregen van Stokes om met een MAN TGX B-klasse te rijden.
Later ben ik dan zelfstandige geworden op een SCANIA R C-klasse met 580 000km.
Ik heb de scania verkocht en nu staat er een nagelnieuwe DAF XF SC op de parking in mijn gebouw in Rostock
Carriere topic
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Re: Carriere topic
Lijkt mij onnodig? Je kunt toch ook gewoon over je carriere in GTS praten in en ander algemeen topic?!?!
ik vind het een leuk idee,
ik ben begonnen bij Transinet en rij een Iveco C klasse. met 280.000 op de teller.
ben nu bezig met mijn 3e rit.
ik ben begonnen bij Transinet en rij een Iveco C klasse. met 280.000 op de teller.
ben nu bezig met mijn 3e rit.
-
- Lid
- Contacteer:
ik heb nu in bijna alle landen een garage staan e rij met een man a class
Ik ben begonnen met een dav, daarna kreeg ik een beter aanbod kreeg ik een volvo. Hierna kreeg ik nog weer een beter aanbod nogmaals een volvo. Toen kreeg ik een mailtje van de dealer dat ik voor weinig geld een MAN kon kopen, dit heb ik gedaan. Nu rij ik dus voor men eigen. Ben momenteel bezig geld te sparen voor gevaarlijk vervoer. Zodra ik die heb lekker verdienen, dan garage kopen en gaan met die banaan.
-
- Lid
Ik heb nu 3 chauffeurs voor mezelf rijden, en rij een scania C klasse (namen moet je me echt verontschuldigd blijven)
heb een garage in hamburg en dortmund. spaar momenteel voor een betere vrachtwagen (A klasse, weet nog niet welke, DAF of MAN waarschijnlijk) en dan een licensie voor gevaarlijk transport. Dan binnenlopen met geld, sterren verdienen en garages upgraden en kopen
heb een garage in hamburg en dortmund. spaar momenteel voor een betere vrachtwagen (A klasse, weet nog niet welke, DAF of MAN waarschijnlijk) en dan een licensie voor gevaarlijk transport. Dan binnenlopen met geld, sterren verdienen en garages upgraden en kopen
ik ben begonnen met een man tgx 440
Ik rij momenteel nog steeds in men MAN C Classe met alles ge-upgraded. Heb momenteel een bedrijf in Dortmunt en 2 mensen in dienst ( die volgens mij nog niks doen, weet ff niet hoe dat moet) en verder ben ik aan het sparen voor een A Classe truck + natuurlijk gevaren vervoer
Hoe moet je dat gevaarlijk vervoer doen ?
ik ben begonnen in nurnberg met een MAN TGX C klasse toen kreeg ik een aanbod van de stokes om in een Scania B klasse te rijden en nu ben ik zelfstandig met een Mercedes C klasse