Meer voertuigen
-
- Lid
Meer voertuigen
Is het mogelijk om meer auto's en vrachtauto's in het spel te zetten? of zit er een limiet op en moet je voertuigen vervangen?
Re: Meer voertuigen
Als ik me niet vergis zou het best kunnen zijn dat die AI traffic mod uit ETS ook in GTS werkt.
Je kan het uiteraard proberen.
Je kan het uiteraard proberen.
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
volgens mij bedoelt hij of als je een vrachtwagen mod erin zet of die dan stand alone is of dat hij over een andere gaat
Oh zo.
Zo ver ik weet kun je net als in ETS wel extra trailers en vrachten erin zetten, ik ben er al een aantal tegen gekomen zo het en der.
De trucks zijn gewoon weer te vervangen voor andere exemplaren, ook zoals in ETS dus, alleen omdat er nu standaard meer trucks in staan kunnen er ook weer meer gemodde trucks in.
Zo ver ik weet kun je net als in ETS wel extra trailers en vrachten erin zetten, ik ben er al een aantal tegen gekomen zo het en der.
De trucks zijn gewoon weer te vervangen voor andere exemplaren, ook zoals in ETS dus, alleen omdat er nu standaard meer trucks in staan kunnen er ook weer meer gemodde trucks in.
Gewone trailers kun je er wel al in zetten die reefer of container enz. vervangen maar stand alone zal lastiger worden omdat het spel wat complexer is dan ets maar zal ook wel weer een oplossing voor komen hoelang dat dat duurt weten we natuurlijk nog niet
er zijn al standalone trailers voor gts ventures87 heeft 2 standalone trailers gereleased
Zo complex is het niet, het hele idee achter de stand-alone trailers is hetzelfde als in ETS.CJIB schreef:Gewone trailers kun je er wel al in zetten die reefer of container enz. vervangen maar stand alone zal lastiger worden omdat het spel wat complexer is dan ets maar zal ook wel weer een oplossing voor komen hoelang dat dat duurt weten we natuurlijk nog niet
@Trucker: Indd, dat bedoelde ik ook met m'n laatste post, dat ik er zo her en der al een aantal had gezien.
-
- Lid
dat bedoelde ik ook, standalone trailers en voertuigen. Wat mij betreft is dit topic beantwoord. Slotje?
Volgens mij zit er wel een verschil in dit spel t.o.v. ETS.
Ik heb een pack met 3 x Renault Premium erin gezet en zou denken dat de standaard Renault Magnum eruit zou zijn maar dat is dus niet zo.
Als ik in mijn garage een nieuwe truck wil bestellen voor een van mijn chauffeurs blader ik door de lijst van trucks en staan alle Renaults zowel de Magnums als de premiums erin.....en ook komen ze beide in het verkeer voor.
Alle andere trucks komen ook nog in het verkeer voor.
Ook voor de trailers schijnt dat je er meer AI kan plaatsen.
Dus is idd meer mogelijk met dit spel.....maar heb alles nog niet uitgevogeld.
Gr.Flme
Ik heb een pack met 3 x Renault Premium erin gezet en zou denken dat de standaard Renault Magnum eruit zou zijn maar dat is dus niet zo.
Als ik in mijn garage een nieuwe truck wil bestellen voor een van mijn chauffeurs blader ik door de lijst van trucks en staan alle Renaults zowel de Magnums als de premiums erin.....en ook komen ze beide in het verkeer voor.
Alle andere trucks komen ook nog in het verkeer voor.
Ook voor de trailers schijnt dat je er meer AI kan plaatsen.
Dus is idd meer mogelijk met dit spel.....maar heb alles nog niet uitgevogeld.
Gr.Flme
Je vrijheid gaat zover.....tot je aan de vrijheid van anderen komt