hallo,
ik was een betje op het forum aan het kijken en toen zag ik dat er ook eigen bedrijven waren.
en dat je ook voor zo'n bedrijf kan rijden
maar graag heb ik hier meer informatie over bijvoorbeekd waar gaat het geld naartoe als je een vracht heb weg gebracht en krijg je een rit toegewezen? en krijg je dan een auto van het bedrijf?
graag meer informatie ben nog nieuw in het spel.
mvg steef
vraagje over bedrijven
Re: vraagje over bedrijven
hallo ik weet wel een beetje over die bedrijven
die bedrijven zijn VTC's vtc staat voor virtual truck company (virtueel transport bedrijf)
het geld gaat bij de meeste vtc nergens naar toe
de ritten krijg je toegewezen door de planner
je kunt er voor kiezen om te charteren(eigen wagen) of chauffeur , als je chauffeur wordt bij een bedrijf kun je een wagen uitzoeken je hebt ook bedrijven die maken een wagen voor je met je naam plaatjes wat je maar wilt ik hoop dat je genoeg informatie hebt gekregen al ser wat is mail me maar op
g-en-g@live.nl
die bedrijven zijn VTC's vtc staat voor virtual truck company (virtueel transport bedrijf)
het geld gaat bij de meeste vtc nergens naar toe
de ritten krijg je toegewezen door de planner
je kunt er voor kiezen om te charteren(eigen wagen) of chauffeur , als je chauffeur wordt bij een bedrijf kun je een wagen uitzoeken je hebt ook bedrijven die maken een wagen voor je met je naam plaatjes wat je maar wilt ik hoop dat je genoeg informatie hebt gekregen al ser wat is mail me maar op
g-en-g@live.nl