Ik wil nog even wat uit leggen voor iedereen met de zelfde vraag als hier onder dan hoef je me niet meer te pm'en
Zoals al bij de download vermeld staat moet je de scs files in je mod map plaatsen
en je moet de save game in de save map plaatsen het gaat dus om save game 1 als je die al hebt staan haal die dan even weg en zet hem ergens anders op de harde schijf weg waar je zelf wil.
Heb je alles geplaatst waar het moet dan kun je het spel op starten en ga je naar load game daar heb je dan de combo onder de naam "Swedish trailer"
Start dat spel en je hebt je lzv.
Als je de lading op de bestemming hebt gebracht moet je de save game opnieuw plaatsen om weer te rijden met de lzv of je zult zelf een tutorial moeten zoeken hoe je een double trailer kunt plaatsen.
dit alles moet je er voor over hebben als je in ETS met Lzv wilt rijden dit omdat het niet mogelijk is om een dubbele draaipunt van een trailer te plaatsen.
Hopelijk is het nu duidelijk voor een ieder die het heeft gedownload en wil gebruiken.
Hallo,
ik heb deze lzv met werkende dolly gedownload
alle scs bestanden in me mod map gedaan maar kan nergens de lzv trailer vinden ik heb wel een bedrijvenmod in mn map staan kan het daar aan liggen?
alvast bedankt
Excuses als ik de topic verkeerd heb geplaatst maar wist niet waar het anders heen moest.
Topic mag eventueel gesloten worden.
Scania R (motorwagen + lzv aanhanger) 'Schenker'.
Re: Scania R (motorwagen + lzv aanhanger) 'Schenker'.
misschien ligt het inerdaad aan die ene mod, maar je als je een map er in heb staan dan doet hij het ook niet (in inieder geval ij mij niet) ik dacht ook he ik heb alles gedaan wat er bij stond maar hij doet het niet ik eerst me map er uit gehaald en oen deed hij het
Barre gaste-Roekoekoeclub
Re: Scania R (motorwagen + lzv aanhanger) 'Schenker'.
Ik zal dit even bij de download zelf plaatsen en dit topic dan sluiten.
Bedankt voor de informatie in ieder geval.
Topic gesloten.
Edit: Deze informatie staat er wel gewoon bij, bij 2)
Maar ik zal het Nederlandse er ook even bij zetten.
Bedankt voor de informatie in ieder geval.
Topic gesloten.
Edit: Deze informatie staat er wel gewoon bij, bij 2)
Maar ik zal het Nederlandse er ook even bij zetten.
~Blijven Rollen Zonder Dollen~