Ik heb het spel euro truck 2009 als ik het een tijdje speel valt mijn geluid ineens weg en ook af en toe schakelt het spel ineens naar het bureau bland van windows.
Is er iemand die mij kan vertellen waar dat aan ligt en wat ik er eventueel aan kan doen.
Ik zelf heb zitten denken om de harde schijf te formatteren en windows opnieuw te installeren.
Ik draai windows XP Prof.
Alvast bedankt
Marcel
Euro truck 2009
- marcel1519
- Lid
Euro truck 2009
Keep your wheels on the road and stay safe.
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Re: Euro truck 2009
Niet opnieuw installeren, eerst nog ff proberen.
Check eerst de systeemeisen maar ff
Dan of er ook een conflict is tussen de mods(alle mods 1 voor 1 eruit dan bij welke hij uitvalt)
Doe dit eerst maar eens
Check eerst de systeemeisen maar ff
Dan of er ook een conflict is tussen de mods(alle mods 1 voor 1 eruit dan bij welke hij uitvalt)
Doe dit eerst maar eens
- marcel1519
- Lid
Ik gebruik nog geen mods in het spel ik draai het op dit moment helemaal standaard.
Ik heb een 256 Mb video kaart directX 9.0 en 1 Gb geheugen.
Dan kan het alleen aan de video kaart liggen een Gforce 6200 dat die dan niet goed is.
Maar ik ga eerst proberen met een nieuwe windows kijken of dat helpt er staan nogal wat vreemde zaken in mijn registry ook dus wellicht is er het een en ander niet helemaal tof meer.
In elk geval bedankt willem
Ik heb een 256 Mb video kaart directX 9.0 en 1 Gb geheugen.
Dan kan het alleen aan de video kaart liggen een Gforce 6200 dat die dan niet goed is.
Maar ik ga eerst proberen met een nieuwe windows kijken of dat helpt er staan nogal wat vreemde zaken in mijn registry ook dus wellicht is er het een en ander niet helemaal tof meer.
In elk geval bedankt willem
Keep your wheels on the road and stay safe.
Je geeft het zelf al aan, je systeempje voldoet niet geheel aan de eisen.
Even je zaak updaten kan al heel veel schelen aangezien je ETS gewoon standaard is.
Zorg wel dat je een standaard versie hebt dus geen crack want daarbij bieden we geen ondersteuning.
Je vraag is voorlopig beantwoord dus sluit ik dit topic.
Even je zaak updaten kan al heel veel schelen aangezien je ETS gewoon standaard is.
Zorg wel dat je een standaard versie hebt dus geen crack want daarbij bieden we geen ondersteuning.
Je vraag is voorlopig beantwoord dus sluit ik dit topic.
~Blijven Rollen Zonder Dollen~