Windows 7 truuk voor ETS

Hier kan over Euro Truck Simulator gepraat worden.
Plaats reactie
WoKo
Lid
Lid
Contacteer:

Windows 7 truuk voor ETS

Bericht door WoKo »

Bij Windows Vista kun je in ETS vaak NIET in de het prima scherm komen. (dus `~ toets, naast de 1.)
In windows 7 is dit ook het geval, maar er is een manier omdat te omzeilen.
Heb je de map van windows xp nog dus van ets??? Bewaar die dan. Op een USB of Exterene harde schijf.
Als je windows 7 heb geinstalleerd installeer je gewoon ETS met de patch's als je dat wilt.
Daarna start je ets op en sluit je hem weer af. Doe nu het volgende ga naar Computer C --> Users/jouwnaam/documenten. als het goed is zie je daar ets staan. Minimaliseer de map, en ga dan naar de locatie waar de oude ETS staat (met al je mods enzo en de configs.) Open deze map en selecteer alles (dus ook de configs) Kopieer deze naar C\users\documenten\ets daar zie je alle mappen staan. Als er een venster komt of je alles wil vervangen klik dan op: Kopieer en alles vervangen.
Als het goed is heb je nu alles in de map staan. Start dan ETS opnieuw op en je spellen staan er tussen.
Laad een ervan en je kan gewoon weer in de prisma (dus `~ toets , naast de 1) Ook je opgeslagen instellingen zijn weer terug! :) Dit werkt ook op windows Vista. Veel succes ermee. En plezier.

(let op ik ben niet aansprakelijk als er wat mis is, gebruik van deze truuk is op eigen risico)
Problemen met Videokaart? Kijk dan hier
Erwin

Re: Windows 7 truuk voor ETS

Bericht door Erwin »

Enkel config.cfg zou ook moeten werken.
WoKo
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door WoKo »

ja, kan je doen, maar dan klopt de verhouding niet meer met de savefile's
WoKo
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door WoKo »

Update 1
Werkt ook op Vista Basic Home Premium Zakelijk en Ultimate. (vanaf sp1)
Werkt ook op Seven Starter Home Premium Professional en Ultimate. zowel 32 bit als 64 bit doet het.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”