Addon Italia

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
klawo
Lid
Lid

Addon Italia

Bericht door klawo »

Wie kan mij vertellen waar ik de NIET STEAM Addon Italia kan kopen. Ik heb twee pogingen gedaan, maar het schijnt dat je alleen de Steam versie kan kopen. En dat wil ik juist niet.
willy1962
Lid
Lid

Re: Addon Italia

Bericht door willy1962 »

als het net zo gaat als met frankrijk kan het nog wel een paar maanden duren.
en het is gewoon de vraag of er wel een non steam versie uitkomt.
klawo
Lid
Lid

Bericht door klawo »

Heb twee keer een dvd besteld, bij Bol, maar helaas Steam. Dus maar afwachten
willy1962
Lid
Lid

Bericht door willy1962 »

het is nog steeds niet aangekondigd door SCS dat er een retail versie komt. ;)
klawo
Lid
Lid

Bericht door klawo »

Kun je TSM en Promods dan ook gewoon onder Steam spelen?
TSM heeft 6.6.2 uitgebracht die alleen werk met inbegrip van de Addon Italia, net als addon France en East.
Ook Promods heeft de laatste versie aangepast voor deze Addon.
willy1962
Lid
Lid

Bericht door willy1962 »

ja dat kan je merkt er voor de rest niets van.
als je over zou gaan dan moet je eerst steam installeren en een account maken.
je blijft gewoon je ETS2 map houden in documenten waar je je mods instopt.
dat veranderd allemaal niet.
je ETS2 en ATS map die op je C schijf staan die komen dan in je steam map te staan.
zet voor de zekerheid je profiel en savegame even apart want je kan als alles geregeld is gewoon met je oude profiel en waar je gebleven bent verder spelen.
als je een steamaccount hebt kun je ook mods via de steam workshop installeren , die komen dan in je steam map te staan.
via steam kan je dan gewoon je nieuwe DLC`s kopen en alles wat je al van ETS2 ( en / of ATS ) hebt in de winkel of via internet
hebt gekocht kan je ook over zetten naar je steam account.
je moet dan dacht ik wel 1 keer je installatie codes invoeren.
ik wou het ook nooit maar heel langzaam word je toch ondanks dat je in een vrij land ???? woont toch in die hoek gedrukt.
als je een steam account hebt kan je ook nieuwe beta versies van het spel gebruiken en testen.
je kan altijd een game versie down graden als na een update niet al je mods werken.
het heeft dus ook voordelen.
je moet nog maat even hier op de site of op google zoeken want er is een redelijk makkelijke manier om al het gekochte van je
spel over te zetten naar steam.
ik heb dus allebei de spellen en m`n DLC`s en voor ETS2 trailerpacks en speciaal transport via steam gekocht en geinstalleert.
het speciaal transport zijn in totaal 3 mods : heavy cargo , high power , en speciaal transport en toen ik de laatste kocht kreeg
ik zonder dat ik het wisteen korting omdat ik ze nu alle 3 gekocht had.
dus kijk maar even wat je wil.
klawo
Lid
Lid

Bericht door klawo »

Nou hartelijk bedankt voor de uitleg. Een heel verhaal.
Je bedoelt die savegame en profile mappen even naar een andere plek kopiëren?.
Waar vind ik die savegama map, of is dat de game.log
willy1962
Lid
Lid

Bericht door willy1962 »

ja dat is het ook maar ik probeer het zo duidelijk / makkelijk / en kompleet mogelijk te doen.
ik ben zelf niet opgegroeid met een computer en dan loop je tegen een hoop problemen aan die mensen die groot geworden zijn met een computer niet hebben.En bij zo`n lokale ouderen pc cursus weten ze vaak nog minder over gamen en mods in ETS2 zetten :lol: :lol:
C:\Users\Wilfred Blom\Documents\Euro Truck Simulator 2\ " profiles(1.30.2.2s).bak " als je deze laatste opend zie je de belangrijkste onderdelen er in staan ( 2 submappen doorklikken)
laat je nog even weten wat je doet en hoe het gegaan is , kan anderen ook weer helpen ;)
Polar
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Polar »

Sla https://eurotrucksimulator2.com/download.php op bij je favorieten en check het regelmatig, of er een legacy versie uit gaat komen is en blijft de vraag.
SCS gaf in het verleden al eens te kennen dat ze helemaal zouden stoppen met de legacy ofwel non steam uitgaves, het kan maar zo zijn dat de laatste DLC niet uit gaat komen als legacy versie.
Maar ook het verleden leerde ons wat Willy al zei dat het soms meer als een maand kan duren eer dat de legacy versie uitgegeven wordt, gewoon de website in de link blijven checken.
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
Polar
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Polar »

Update

De legacy aka non steam Italian DLC version is uit, kosten a 15 euri en via de link in bovenstaande posting te kopen en te downloaden.
Let op!!!! Mocht je ooit over willen stappen op steam, de sleutels aka keys van DLC France en Italia kunnen niet overgezet worden naar steam.
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”