GRATIS Home Cockpit !!
- jeroenV1982
- Lid
GRATIS Home Cockpit !!
Gesloten
Laatst gewijzigd door jeroenV1982 op za 03 mar 2018, 18:53, 4 keer totaal gewijzigd.
- jeroenV1982
- Lid
Re: ETS2 Scania Home Cockpit / Simulator
Op de foto`s staat een VW Polo clock (cluster), deze is nu vervangen door een origineel 4-serie cluster maar die krijg je er niet gratis bij.
Deze kun je wel gratis van me krijgen als hij af is! Prestatie-Cadeau idee zeg maar
Deze kun je wel gratis van me krijgen als hij af is! Prestatie-Cadeau idee zeg maar

Laatst gewijzigd door jeroenV1982 op wo 17 jan 2018, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Verplaatst naar het juiste forumgedeelte.

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
- jeroenV1982
- Lid
Nogmaals een oproep!
Mensen, de simulator is gratis! Ik zoek enkel iemand die de verantwoordelijkheid neemt hem zelf te komen ophalen zonder al te veel rompslomp!
In mei ga ik verhuizen, als hij dan niet weg is gaat hij naar de stort!
De voorkeur gaat wel naar iemand die belooft hem af te maken en op dit forum foto`s plaatst.
De voorkeur gaat ook naar iemand die iets te ruilen heeft, mag dus werkelijk alles zijn!
Alle eer dient aan de sponsor van het project (Vos Truckparts Hedel) toegekent te worden. Dus filmpjes met als aftietel een verwijzing is voldoende!
GRATIS GRATIS GRATIS !!
Mensen, de simulator is gratis! Ik zoek enkel iemand die de verantwoordelijkheid neemt hem zelf te komen ophalen zonder al te veel rompslomp!
In mei ga ik verhuizen, als hij dan niet weg is gaat hij naar de stort!
De voorkeur gaat wel naar iemand die belooft hem af te maken en op dit forum foto`s plaatst.
De voorkeur gaat ook naar iemand die iets te ruilen heeft, mag dus werkelijk alles zijn!
Alle eer dient aan de sponsor van het project (Vos Truckparts Hedel) toegekent te worden. Dus filmpjes met als aftietel een verwijzing is voldoende!
GRATIS GRATIS GRATIS !!
- Scania Marc
- Eigenaar
- Contacteer:
Re: GRATIS Home Cockpit !!
Jeroen, ik heb je een bericht gestuurd.