ets2 installeren lukt niet (steam) ten einde raad

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
brugm228
Lid
Lid

ets2 installeren lukt niet (steam) ten einde raad

Bericht door brugm228 »

beste forummembers wie kan mij met het volgende helpen?

heb ets2 aangeschaft dit blijkt een download versie te zijn via steam,echter kreeg ik telkens een foutmelding bij het installeren van steam.

vervolgens een versie gekocht op cd om hier vanaf te zijn,blijkt dit ook weer via steam te gaan :?
in dit geval steam wel kunnen installeren (direct van de cd) maar vervolgens weer foutmelding bij het installeren van de game...

heb dus inmiddels 2 legale versie's aangeschaft en kan nog niet spelen ben zeer terleurgesteld,steam contacteren gaat blijkbaar ook niet zo eenvoudig ik hoop dat iemand nog een oplossing heeft vind dit erg jammer.
DrRossi
Lid
Lid

Re: ets2 installeren lukt niet (steam) ten einde raad

Bericht door DrRossi »

Het is moeilijk om aan de hand van je bericht jou te helpen.
Misschien kun je je foutmelding eens invoeren bij google.

Succes.
brugm228
Lid
Lid

Re: ets2 installeren lukt niet (steam) ten einde raad

Bericht door brugm228 »

je hebt gelijk ik zal specifieker zijn,steam geeft een 'download corrupt melding' dit schijnt na enig research veel voor te komen en geen van de geboden oplossingen op diverse fora werken bij mij.
dit houd in dat het downloaden om de 2 seconde stopt en ik handmatig weer moet hervatten,ben nu 2 dagen bezig op deze manier en heb amper een derde van de game binnen zucht..

begrijp overigens niet waarom ik het spel moet downloaden terwijl ik hier gewoon de cd heb... installeren vanaf de cd wijgert ie gewoon hij blijft steam starten en probeert te downloaden,hopelijk heeft hier iemand nog een idee ?
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”