Zag dat de DLC Vive la France ! uit is maar dan alleen voor steam en alleen bij steam.
Weet iemand of hij ook voor non-steam uitkomt.
Groeten Skyhook.
Vive la France ! DLC
Re: Vive la France ! DLC
Er is nergens over gerept door SCS dat voorop gesteld, maar wat ik vernomen hebt is dat de non-steam version pas uitkomt als alle bugs eruit zijn.
Via steam zijn deze bugs er sneller uit middels updates, maar een non steam versie moet geheel vrij van bugs zijn, op de gamemania website staat een datum van 9 dec maar of dat officieel is? https://www.gamemania.be/Games/pc/euro- ... wnloadcode
Ik wacht het ook gewoon nog even af, kwam die van Scandinavia wel tegelijk uit of was daar ook een verschil in datum in?
Via steam zijn deze bugs er sneller uit middels updates, maar een non steam versie moet geheel vrij van bugs zijn, op de gamemania website staat een datum van 9 dec maar of dat officieel is? https://www.gamemania.be/Games/pc/euro- ... wnloadcode
Ik wacht het ook gewoon nog even af, kwam die van Scandinavia wel tegelijk uit of was daar ook een verschil in datum in?
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
die kwam dacht ik ook wat later uit. ( scandinavia ad-on )
Ik wacht dus ook.
ik had hem bij bol.com besteld als gewone Retail versie .
De release was toen ook uitgesteld en toen hadden ze maar de steam versie opgestuurd.
Een mail gestuurd en toen kreeg ik mijn geld terug en hem daarna via internet bij SCS gekocht.
de Map mods zijn ook nog niet klaar voor de 1.26 update en de DLC .
Ik wacht dus ook.
ik had hem bij bol.com besteld als gewone Retail versie .
De release was toen ook uitgesteld en toen hadden ze maar de steam versie opgestuurd.
Een mail gestuurd en toen kreeg ik mijn geld terug en hem daarna via internet bij SCS gekocht.
de Map mods zijn ook nog niet klaar voor de 1.26 update en de DLC .
Laatst gewijzigd door willy1962 op vr 09 dec 2016, 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
Dan wacht ik nog maar ff af.
Dacht dat het niet meer voor non-steam uit zou komen en wilde heel ETS2 al verwijderen.
Bedankt voor de reacties.
Groeten Skyhook.
Dacht dat het niet meer voor non-steam uit zou komen en wilde heel ETS2 al verwijderen.
Bedankt voor de reacties.
Groeten Skyhook.
Platform: Windows
19,99
Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Tooltip
Beschikbaar op 16-12-2016
Verkoop door bol.com
Reserveer nu
Op verlanglijstje
Gratis verzending vanaf 20 euro
30 dagen bedenktijd en gratis retourneren
Dag en nacht klantenservice
Cadeautje? Laat het voor je inpakken en bezorgen
Verkrijgbaar bij Bol.com
19,99
Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Tooltip
Beschikbaar op 16-12-2016
Verkoop door bol.com
Reserveer nu
Op verlanglijstje
Gratis verzending vanaf 20 euro
30 dagen bedenktijd en gratis retourneren
Dag en nacht klantenservice
Cadeautje? Laat het voor je inpakken en bezorgen
Verkrijgbaar bij Bol.com
@ jojo zit wel een steam logo op het hoesje.
nou wil dat ook niet alles zeggen.
ik ben er nog niet zeker van dat het " geen " steam activatie is.
afwachten maar degen die hem besteld heeft laat die even weten wat voor versie het precies is.
nou wil dat ook niet alles zeggen.
ik ben er nog niet zeker van dat het " geen " steam activatie is.
afwachten maar degen die hem besteld heeft laat die even weten wat voor versie het precies is.
Hoi Willy, dat kan wel kloppen , je zult waarschijnlijk bij steam moeten activeren, heb dat bij ATS ook gemoeten maar dat ging zonder enig probleem, ben bang dat alles van SCS voortaan via steam geactiveerd moet worden , heb zelf een steam-account maar kon daar de dlc niet kopen omdat ik volgens hun ETS2 niet heb, vandaar dat ik bij Bol.com uitkwam en die word Vrijdag 16 dec geleverd de uitgever van de dlc is Exalibar net als bij ATS dus eigenlijk verwacht ik geen probleem met het activeren, heb al wel update 1.26 op m'n pc en nu werkt alleen de Rusmap 1.16.3 en 1.7 goed de TSM en promods moeten eerst aangepast worden, word vevolgt
Nog steeds geen DLC Vive La France voor de non-steam gebruikers.
Denk dat we die wel kunnen vergeten, lang leve steam.
SCS denkt ons zo te dwingen over te stappen naar steam, nou van zijn leven geen steam op mijn pc.
Groeten Roel (Skyhook)
Denk dat we die wel kunnen vergeten, lang leve steam.
SCS denkt ons zo te dwingen over te stappen naar steam, nou van zijn leven geen steam op mijn pc.
Groeten Roel (Skyhook)
Nu ik zit iedere avond op mijn pc of viva la france non steam zal uitkomen
lees jullie commentaar en maak daar uit dat ik in 2018 nog achter mijn cp zit hahaha.
wat een game zal ik missen.......steam
lees jullie commentaar en maak daar uit dat ik in 2018 nog achter mijn cp zit hahaha.
wat een game zal ik missen.......steam