Als ik een trailer heb gepaint, die in de Mod map plaats en ETS opstart, staat er soms maar 1 of 2 trailers in en dan meestal ook nog een flink eind uit de buurt van waar ik sta. Sta ik bijvoorbeeld in Amsterdam, dan staat er 1 trailer in Zweden en dan loopt ook het aanbod nog eens over twee uur af en dat red ik niet vanuit Amsterdam. Sta ik in Zweden dan staat er eentje in polen en kan ik er ook niet bij. Als ik een trailer heb gepaint dan wil ik er eigenlijk meteen mee rijden om te kijken of de paint goed is gelukt. Mijn vraag is of je iets kan doen zodat er meerdere trailers komen en ook een beetje in de buurt bij waar ik sta. Het zou mooi zijn als er een optie in het spel zou zijn om meteen met een bepaalde trailer te gaan rijden. Maar is er iets aan te doen? Je moet nu nl. een flinke tijd wachten voor je er een op kan halen.
Groet,
Martien
Maar 1 of 2 trailers
-
- Lid
- Contacteer:
Re: Maar 1 of 2 trailers
Hallo Martien
Je zou kunnen Jumpen zoals ik dat noem.
Dan moet je de config.cfg van ETS2 aanpassen.
g_console op 1 en g_developer ook op 1.
Dan kun je mer de ~ toets links naast de 1 in het spel het console menu openen.
Daar typ je dan goto spatie en de plaatsnaam waar je naartoe wilt.
als je dan op enter drukt spring je naar die plaats.
Je staat dan hoog boven die plaats.
Dan druk je weer de mer de ~ toets links naast de 1 in het spel en het console menu sluit weer.
Jezelf kunt naar de weg toe bewegen kun je met de numerieke toetsen aan de rechterkant van je toetsenbord (bv de 8 op de nummerieke toets).
Zodra je dan vlak boven de weg staat kun je F9 drukken en dan staat je truck op die plaats. Pas wel op dat er voldoende ruimte is om je truck te plaatsen.
Hoop dat ik het zo een beetje begrijpelijk heb neer ge typt.
Gr Snorre ( Henk )
Je zou kunnen Jumpen zoals ik dat noem.
Dan moet je de config.cfg van ETS2 aanpassen.
g_console op 1 en g_developer ook op 1.
Dan kun je mer de ~ toets links naast de 1 in het spel het console menu openen.
Daar typ je dan goto spatie en de plaatsnaam waar je naartoe wilt.
als je dan op enter drukt spring je naar die plaats.
Je staat dan hoog boven die plaats.
Dan druk je weer de mer de ~ toets links naast de 1 in het spel en het console menu sluit weer.
Jezelf kunt naar de weg toe bewegen kun je met de numerieke toetsen aan de rechterkant van je toetsenbord (bv de 8 op de nummerieke toets).
Zodra je dan vlak boven de weg staat kun je F9 drukken en dan staat je truck op die plaats. Pas wel op dat er voldoende ruimte is om je truck te plaatsen.
Hoop dat ik het zo een beetje begrijpelijk heb neer ge typt.
Gr Snorre ( Henk )
De file was snel opgelost waarin is niet bekend.
mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim
https://snorre.picturepush.com
mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim
-
- Lid
- Contacteer:
Hoi Snorre ( Henk ),
Prima uitgelegd en het lukt ook wel.
Toch was er een klein probleempje.
Je schrijft dat als ik boven de weg hang, ik op F9 moet drukken.
Als ik dat doe, zak ik met een noodgang naar beneden.
Ik moest de wegenwacht er bij halen en het koste me 132.000 euro om de truck te laten repareren.
Moest er erg om lachen....geld genoeg.
Is er een andere mogelijkheid dan de F9 toets.
Groet Thunder2016 (Martien)
Prima uitgelegd en het lukt ook wel.

Toch was er een klein probleempje.
Je schrijft dat als ik boven de weg hang, ik op F9 moet drukken.
Als ik dat doe, zak ik met een noodgang naar beneden.

Ik moest de wegenwacht er bij halen en het koste me 132.000 euro om de truck te laten repareren.

Moest er erg om lachen....geld genoeg.

Is er een andere mogelijkheid dan de F9 toets.
Groet Thunder2016 (Martien)
Ja met de numeriek 8 naar beneden gaan, ( je stelt met je muis iets naar beneden en dan op 8 1 tippen kom je dichter bij de weg)
De file was snel opgelost waarin is niet bekend.
-
- Lid
- Contacteer:
Was ik inmiddels al achter gekomen.
Nu weet ik niet of jij dat ook hebt, maar ik moet ETS daarna wel even opnieuw opstarten omdat ik er een raar beeld aan over houd.
(Extreme Close-up van het asfalt of de truck en krijg ik pas weg na het opnieuw opstarten.)
Maar goed, het is gelukt en bedankt voor je hulp.

Nu weet ik niet of jij dat ook hebt, maar ik moet ETS daarna wel even opnieuw opstarten omdat ik er een raar beeld aan over houd.
(Extreme Close-up van het asfalt of de truck en krijg ik pas weg na het opnieuw opstarten.)
Maar goed, het is gelukt en bedankt voor je hulp.