Hoe moet ik de grafischekaart toewijzen op 64bit exe
-
- Lid
Hoe moet ik de grafischekaart toewijzen op 64bit exe
Ik heb een probleem! Ik probeer de game toe te wijzen op de 64bit versie voor de videokaart in AMD Crimson. Alleen 1 probleem... alle snelkoppelingen in de main folder van de game zijn 32bit. Ook wanneer ik de map x64 open en daar de snelkoppeling van gebruik. Hoe kan ik er voor zorgen dat de videokaart dus de 64 snelkoppeling kiest? of het 64bit syteem kiest voor de settings?
Re: Hoe moet ik de grafischekaart toewijzen op 64bit exe
Vaag, videokaart toewijzen op 64bit??????????? Probeer dit eens meer helder uit te leggen want ik heb iig nergens mijn videokaart toegewezen.
Gebruik je toevallig de Nvidia Inspector waar je je game aan de Inspector moet toewijzen?
Gebruik je toevallig de Nvidia Inspector waar je je game aan de Inspector moet toewijzen?
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
-
- Lid
Nee gewoon de Crimson software! Daar voeg je toch een snelkoppeling toe zodat je de settings daarvan kan aanpassen! Alleen moet je dan wel de juiste snelkoppeling hebben anders start het spel op in 32bit modus!
mijn ets 2 64 bit staat in;
c:/program Files(x86)/Euro Truck Simulator 2/bin/win_x64/eurotruck2.exe
c:/program Files(x86)/Euro Truck Simulator 2/bin/win_x64/eurotruck2.exe
bij mij ook , en rechts aanklikken "kopiëren naar --> bureaublad (snelkoppeling maken)
probeer dit maar en dan met deze snelkoppeling het spel opstarten en dan zie je links bovenin je spel versie met (64 bit ) staan.
probeer dit maar en dan met deze snelkoppeling het spel opstarten en dan zie je links bovenin je spel versie met (64 bit ) staan.