Hallo chauffeurs
Als ik een .sii bestand probeer te openen met kladblok of wordpad++ dan krijg ik alleen rare chinese en willekeurige tekens.
Wat kan ik hier aan doen.
Gr peter
.sii bestand
Re: .sii bestand
peterscheidsbach schreef:Hallo chauffeurs
Als ik een .sii bestand probeer te openen met kladblok of wordpad++ dan krijg ik alleen rare chinese en willekeurige tekens.
Wat kan ik hier aan doen.
Gr peter
Hoi Peter,
Weet je zeker dat het een .sii bestand is.
Is het niet een .dds bestand ? dat je probeert te openen.
Gr Skyhook.
-
- Lid
Het betreft het game.sii bestand in de map save en dan 1.
gr peter
gr peter
Hoi Peter,
Als ik bij mij kijk dan zie ik het zelfde als jij, is waarschijnlijk een ander code of zo iets en dat is dus normaal.
Maar wat is de reden dat je daar in wil kijken ? volgens mij staat daar niets in waar je iets mee kan doen.
De bestanden waar je wel iets mee kan zijn o.a. config.cfg en game.log.txt
Groeten Skyhook.
Als ik bij mij kijk dan zie ik het zelfde als jij, is waarschijnlijk een ander code of zo iets en dat is dus normaal.
Maar wat is de reden dat je daar in wil kijken ? volgens mij staat daar niets in waar je iets mee kan doen.
De bestanden waar je wel iets mee kan zijn o.a. config.cfg en game.log.txt
Groeten Skyhook.
-
- Lid
Je schijnt daar makkelijk geld te kunnen cheaten.
Dit zou ik graag doen voor mijn zoontje van 7 om trucks te kunnen kopen en verbouwen.
gezien zijn leeftijd is bedrijfsvoering nog niet zijn sterkste kant.
cheat engine heb ik gedownload maar kom niet met de muis uit het spel als ik die van volledig scherm heb afgehaald om cheat engine te kunnen bedienen.
Dit zou ik graag doen voor mijn zoontje van 7 om trucks te kunnen kopen en verbouwen.
gezien zijn leeftijd is bedrijfsvoering nog niet zijn sterkste kant.
cheat engine heb ik gedownload maar kom niet met de muis uit het spel als ik die van volledig scherm heb afgehaald om cheat engine te kunnen bedienen.
<alt> +<Tab>
toets combinatie al geprobeerd?
om van scherm/venster te wisselen
toets combinatie al geprobeerd?
om van scherm/venster te wisselen
Hoi Peter,
Nu begrijp ik waarom je game.sii wil verandern.
Maar die game.sii staat n.l. ergens anders, die staat in de def.scs van het spel zelf en dat is minder gemakkelijk omdat die eerst ge extract moet worden.
Als je dit nog nooit gedaan hebt dan zou ik daar maar voorzichtig mee zijn, ik weet niet of er ook cheats zijn dan zou je ff moeten googlen.
Anders weet misschien iemand anders op het forum een oplossing voor dit probleem.
Groeten Skyhook.
Nu begrijp ik waarom je game.sii wil verandern.
Maar die game.sii staat n.l. ergens anders, die staat in de def.scs van het spel zelf en dat is minder gemakkelijk omdat die eerst ge extract moet worden.
Als je dit nog nooit gedaan hebt dan zou ik daar maar voorzichtig mee zijn, ik weet niet of er ook cheats zijn dan zou je ff moeten googlen.
Anders weet misschien iemand anders op het forum een oplossing voor dit probleem.
Groeten Skyhook.
-
- Lid
Inmiddels gelukt via cheat engine.
Toetscombi wist ik niet.
Thanks
Toetscombi wist ik niet.
Thanks
Graag gedaan,
blij dat het lukte..
ben benieuwd naar de truck`s van je zoon..
(screenshots in game?)
Vr. Gr. tinusman
blij dat het lukte..
ben benieuwd naar de truck`s van je zoon..
(screenshots in game?)
Vr. Gr. tinusman
Even een vraag, ik rijd op dit moment met de Mercedes Actros MP4 2015, de cabine schud heel erg en dat is verr....... irritant, weet iemand een oplossing [mod] voor dit probleem dan hoor ik het graag, bvd en groeten jojo