Ik vind ETS2 een supergaaf spel en had het me al bijna cadeau gedaan toen ik ergens las dat het niet met windows 10 werkt.
Dit klopt toch hopelijk niet??
Gr. Rudy
Werkt ETS2 ook op windows 10??
- stefanneke
- Lid
Re: Werkt ETS2 ook op windows 10??
ik speel ets2 ook op windows 10, dus dit klopt inderdaad niet
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Dit is vergelijkbaar que besturingssysteem als Windows 8(.1).
Het zal geen problemen geven om Euro Truck Simulator 2 te spelen/gamen met Windows 10.
Succes!
Het zal geen problemen geven om Euro Truck Simulator 2 te spelen/gamen met Windows 10.
Succes!
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Ik heb nu american trucker simulator 2014, maar op het moment dat het spel is geladen, krijg ik een melding dat het spel niet meer werkt (dus nog vóór het echt begonnen is) en zal worden afgesloten.
Wat nu?!?!
Ik moet het aan het werk krijgen, anders kan ik het straks ongebruikt op MP aanbieden
Wat nu?!?!
Ik moet het aan het werk krijgen, anders kan ik het straks ongebruikt op MP aanbieden
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Deze game bedoel je: http://www.bol.com/nl/p/american-trucke ... 022108600/Rudy1977 schreef:Ik heb nu american trucker simulator 2014, maar op het moment dat het spel is geladen, krijg ik een melding dat het spel niet meer werkt (dus nog vóór het echt begonnen is) en zal worden afgesloten.
Wat nu?!?!
Graag een eigen topic maken
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.