IK heb sinds gister me spel geüpdatet naar 1.16 en nu kan je ook op 64bit versie spelen
Ik speel ets2 via steam...hoef ik verder niks te veranderen voor de 64bit?
Ik start eerst steam op en dan via steam spel starten dan kan je kiezen of ets2 normaal of ets2 64bit als ik dan de 64bit kiest is het dan gelijk goed of moet ik nog wat doen?
Mvg ronald
64bit vraagje
- chefprutser
- Lid
64bit vraagje
Een bijrijder zit er altijd naast...
Re: 64bit vraagje
ik heb gehoord of gelezen als 1.16 in 64bit versie speelt je een werkgeheugen van 8 GB moet hebben
De file was snel opgelost waarin is niet bekend.
mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim
https://snorre.picturepush.com
mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim
https://snorre.picturepush.com
De minimale hoeveelheid werkgeheugen is eigenlijk geen issue bij de 64bit en werkt gewoon met 4gb geheugen, ik adviseer om zeker 8gb geheugen te nemen en wel om het feit dat je dan geen stotteringen en lags meer hebt.
Voorheen gebruikte ik 4gb geheugen wat prima werkte maar met het laden en saven en vooral de lags was het toch behelpen merk ik nu wel, maar 4g met 64 bit werkt wel.
Let wel dat je ook een 64 bit OS hebt en dan kun je in de meeste gevallen tot 16gb geheugen uitbreiden en in de nieuwste systemen tot 32gb wat je nooit zal gebruiken
Voorheen gebruikte ik 4gb geheugen wat prima werkte maar met het laden en saven en vooral de lags was het toch behelpen merk ik nu wel, maar 4g met 64 bit werkt wel.
Let wel dat je ook een 64 bit OS hebt en dan kun je in de meeste gevallen tot 16gb geheugen uitbreiden en in de nieuwste systemen tot 32gb wat je nooit zal gebruiken

Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
- chefprutser
- Lid
Okee bedankt..ik merk idd het verschil wel tijdens het spelen dat het vloeiender loopt bedankt voor reacties 

Een bijrijder zit er altijd naast...
Waar kan ik dit instellen, dat mijn spel op 64-Bit gaat draaien. ik heb m'n spel namelijk upgedate, maar kan dit nergens vinden.... 

Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

Je gaat naar de C:\Program Files (x86) map en daarin vind je je euro truck map met daarin de 64bit game.exe, maar werkt niet op een 32bit besturing systeem.
Sorry maar kan hem niet vinden
PS: Ik heb geen steam versie maar een cd
PS: Ik heb geen steam versie maar een cd
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

Ik heb ook geen steam versie dus nog een keertje.
klik op de windows startknop > klik op computer > klik op C: schijf> klik op Program Files (x86) > klik op euro truck simulator 2> klik op bin > klik op win_x64 and that's all.
klik op de windows startknop > klik op computer > klik op C: schijf> klik op Program Files (x86) > klik op euro truck simulator 2> klik op bin > klik op win_x64 and that's all.