Hallo allemaal,
Ik kom er maar niet uit hoe ik extra slots op de grille kan maken voor mijn truck, dus zou iemand mij kunnen helpen?
Groeten,
Gijs
Extra slots maken
Re: Extra slots maken
Met Zmodeler3 of met Blender
Dat snap ik, maar ik kom er niet uit hoe ik ze dan toevoeg.
kopiëren en plakken in Blender. Wel ff naampje veranderen, maar moet niet heel lastig zijn.
Het makkelijkste is een mod die extra slots heeft bekijken.
En daarvan te copieren of als voorbeeld gebruiken.
Voor Zmoddeler3 weet ik het niet maar in blender ...
Al die lege zwarte blokjes zijn slots.
Om de screenshot goed te bekijken kun je op "<control>en <+>" drukken, dat vergroot de pagina.
Met de toets-combinatie "<control>en <->" verklein je het beeld weer.
En daarvan te copieren of als voorbeeld gebruiken.
Voor Zmoddeler3 weet ik het niet maar in blender ...
Al die lege zwarte blokjes zijn slots.
Om de screenshot goed te bekijken kun je op "<control>en <+>" drukken, dat vergroot de pagina.
Met de toets-combinatie "<control>en <->" verklein je het beeld weer.
Bedankt!
Maar hoe kan je truck zo donker zijn?? Want bij mij is ie heel licht en dan kan ik de voorkant eigenlijk niet zien.
Maar hoe kan je truck zo donker zijn?? Want bij mij is ie heel licht en dan kan ik de voorkant eigenlijk niet zien.
[quote="Gijsie"]Bedankt!
Onder op de balk, naast ~Edit Mode (of Object Mode~, zit een knop waar je kunt kiezen tussen ;
Texture , Solid enz.
Onder op de balk, naast ~Edit Mode (of Object Mode~, zit een knop waar je kunt kiezen tussen ;
Texture , Solid enz.
Lijkt alsof je niet goed geïmporteerd hebt en alle textures missen.