SCS gaat een tool voor Blender maken.
Kijk op;
http://blog.scssoft.com/2013/11/scs-blender-tools.html
SCS Blender Tools
- Richard980
- Lid
- Contacteer:
Re: SCS Blender Tools
Het is een plugin voor blender, zoals Blender2SCS.Richard980 schreef:Lijkt mij erg handig, wat kan ik er eigenlijk mee?
Je kunt er mee modden.
Hoop dat het voor alle SCS games is!!
Ik zie er nog niet helemaal het nut van in, aangezien Blender2SCS in principe hetzelfde doet en er minder ingewikkeld uitziet dan die van SCS zelf.
met die van scs zelf kun je alles veranderen, zo ook je interieur ,je stuur etc. wat met blender2scs niet kan kan met tools van scs wel.
Dat kan met de huidige Blender tool ook, anders zouden al die Vabis stuurwielen niet bestaan, of wel dan
zmodeler 3?
Kan ook
ff een vraagje
Heb hier een mooie oldschool tanktrailer uit ETS v.1.3.
Kan met blender b.v. deze tanktrailer uit ETS v1.3 geconverteerd worden naar ETS2 v.1.17/1.18 of heb je daar ZM voor nodig
Groeten Skyhook.
Heb hier een mooie oldschool tanktrailer uit ETS v.1.3.
Kan met blender b.v. deze tanktrailer uit ETS v1.3 geconverteerd worden naar ETS2 v.1.17/1.18 of heb je daar ZM voor nodig
Groeten Skyhook.
Blender kan met de Blender2scs plugin , enkel ets 2 material aan.
Je kunt met Zmod 2 b.v. de ets 1 trailer (truck kan ook) importeren..en dan als .3ds of .obj file exporteren..
Blender kan nl. wel deze files importeren..
maar dan is er nog wel een hoop werk vooral eer je het kunt exporteren als een bruikbaar .pmd voor ETS 2.
Weet niet of dit met Zmodeler3, in 1 keer, en eenvoudiger kan.
Met de Blender Tool van SCS (is heel wat anders dan de plugin) is het sinds kort mogelijk om trailers te maken.
Je kunt met Zmod 2 b.v. de ets 1 trailer (truck kan ook) importeren..en dan als .3ds of .obj file exporteren..
Blender kan nl. wel deze files importeren..
maar dan is er nog wel een hoop werk vooral eer je het kunt exporteren als een bruikbaar .pmd voor ETS 2.
Weet niet of dit met Zmodeler3, in 1 keer, en eenvoudiger kan.
Met de Blender Tool van SCS (is heel wat anders dan de plugin) is het sinds kort mogelijk om trailers te maken.