Hello allemaal,
Ik heb deze mod gedownload DAF 8x4, heb hem voor Scania, Man en Volvo, werken allemaal, en nou net de DAF niet.
Zelfs als alle mods uitstaan en die 8x4 aan, werkt ie niet en is er niks van weer te vinden in de shop.
Iemand een idee hoe dit kan, ook geen fout rapporten ofzo.
Alvast bedankt.
DAF 8x4
Re: DAF 8x4
om welke mod gaat het?
welke versie heb je van het spel?
welke versie heb je van het spel?
Kritiek op een ander hebben is pas gerechtvaardigd, wanneer je het zelf beter kunt.
- Turftrucker
- Lid
Versie van spel = 1.4.8
De mod = DAF-8x4.scs
Kan alleen weer vinden de naam Venga_max
Heb hem aangevinkt via keuze menu voor mods, dus die vraag is al overbodig.
Via ~ menu ook geen fouten.
Ik had er op internet nog een gezien maar dat is meer een geimporteerde van een anders spel, niet zo mooi.
De mod = DAF-8x4.scs
Kan alleen weer vinden de naam Venga_max
Heb hem aangevinkt via keuze menu voor mods, dus die vraag is al overbodig.
Via ~ menu ook geen fouten.
Ik had er op internet nog een gezien maar dat is meer een geimporteerde van een anders spel, niet zo mooi.
Heb ff snel op google gekeken,maar volgens mij is die mod waar je het over hebt bedoelt voor vorige versie!
Tenminste de naam venga_max is alleen terug te vinden op italiaanse site,waarbij duidelijk vermeld wordt dat het voor GTS is.
Dus denk dat dat je probleem is. Heb laatst wel ergens een 10X8 gezien voor ETS 2.....misschien vind je dat wat.
Succes verder.
Tenminste de naam venga_max is alleen terug te vinden op italiaanse site,waarbij duidelijk vermeld wordt dat het voor GTS is.
Dus denk dat dat je probleem is. Heb laatst wel ergens een 10X8 gezien voor ETS 2.....misschien vind je dat wat.
Succes verder.
Kritiek op een ander hebben is pas gerechtvaardigd, wanneer je het zelf beter kunt.
- Turftrucker
- Lid
Kijk dat is handig om te weten, bedankt zover.
Ik zal wel eens rondkijken of ik die kan vinden of een andere die wel werkt met deze versie.
Ik zal wel eens rondkijken of ik die kan vinden of een andere die wel werkt met deze versie.
Bij mijn weten zijn er 2 van deze mods voor de XF ik heb ze beide geprobeerd en niet echt mijn ding er zijn teveel
"mankementen" waardoor je game crashes.
En er zitten nogal wat "restricties" aan om deze mod te gebruiken, voordat je dit chassis gebruikt moet je dit en moet je dat
om crashes te voorkomen.
Ik heb bij een modder een request ingediend die in zijn mods verschillende 8x4 heb zitten voor a.o Scania MAN en Volvo en ik heb hem gevraagd
of bij heel misschien dit ook voor de DAF wilt doen.
Het is de mod van Kyto megatuning shop ik draai nu versie 1.8.7 en dit draait perfect ziet er leuk uit geen overdreven dingen zoals 25"lichtmetalenvelgen of iets van die walgelijke aard maar gewoon hier en daar wat lampjes ledjes donker getint glas enz enz enz.
Geen overdreven dingen maar gewoon dingen die gewoon in het echt te koop zijn voor je truck.
Geen idee of ik een link mag plaatsen maar dat merk ik dan vanzelf en bij voorbaat mijn excuses
http://ets2.lt/en/megastore-v1-8-7/
Is wel handig om al zijn vorige versies ook te downloaden en deze te draaien in je modmenu je mist anders hier en daar wat, althans dat idee
heb ik is dit niet zo dan hoor ik dat graag van iemand.
Succes met je modjes
"mankementen" waardoor je game crashes.
En er zitten nogal wat "restricties" aan om deze mod te gebruiken, voordat je dit chassis gebruikt moet je dit en moet je dat
om crashes te voorkomen.
Ik heb bij een modder een request ingediend die in zijn mods verschillende 8x4 heb zitten voor a.o Scania MAN en Volvo en ik heb hem gevraagd
of bij heel misschien dit ook voor de DAF wilt doen.
Het is de mod van Kyto megatuning shop ik draai nu versie 1.8.7 en dit draait perfect ziet er leuk uit geen overdreven dingen zoals 25"lichtmetalenvelgen of iets van die walgelijke aard maar gewoon hier en daar wat lampjes ledjes donker getint glas enz enz enz.
Geen overdreven dingen maar gewoon dingen die gewoon in het echt te koop zijn voor je truck.
Geen idee of ik een link mag plaatsen maar dat merk ik dan vanzelf en bij voorbaat mijn excuses
http://ets2.lt/en/megastore-v1-8-7/
Is wel handig om al zijn vorige versies ook te downloaden en deze te draaien in je modmenu je mist anders hier en daar wat, althans dat idee
heb ik is dit niet zo dan hoor ik dat graag van iemand.
Succes met je modjes
Een chauffeur die niet steelt of erft
moet stampen tot hij sterft.
If it ain't a DAF it ain't a truck.
16 versnaperingen met de hand, automaten zijn voor pussy's
Waaraan herken je een "echte" chauffeur.
1 bruine arm en een dikke linkerkuit.
moet stampen tot hij sterft.
If it ain't a DAF it ain't a truck.
16 versnaperingen met de hand, automaten zijn voor pussy's
Waaraan herken je een "echte" chauffeur.
1 bruine arm en een dikke linkerkuit.