Hallo,
Zojuist heb ik de update gedownload van het spel en ik vroeg me af hoe ik de update doorvoer in het spel.
Momenteel staat de Patch in mijn downloads en ik vroeg me af in welke map ik de Patch moet uitpakken.
Alvast bedankt voor de reacties.
Hulp update
- jbsystems
- Lid
- Contacteer:
Re: Hulp update
Die patch hoef je gewoon te installeren, de rest gaat allemaal van zelf 

Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust
Ja ik dacht ik vraag het maar even voor de zekerheid.jbsystems schreef:Die patch hoef je gewoon te installeren, de rest gaat allemaal van zelf
- stefboy897
- Lid
ik weet niet wat ik fout doe maar ik heb hem al wel 100 keer geinstalleerd en hij werkt maar niet. Ik heb het spel legaal gekocht op bol.com. Volgens mij zit er een foutje in mijn cd ofzo maar ik zou het echt niet weten.
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
ik begrijp dat je er moedeloos van word maar leg eens rustig wat je gedaan hebt en hoe en wat er niet werkt.stefboy897 schreef:ik weet niet wat ik fout doe maar ik heb hem al wel 100 keer geinstalleerd en hij werkt maar niet. Ik heb het spel legaal gekocht op bol.com. Volgens mij zit er een foutje in mijn cd ofzo maar ik zou het echt niet weten.
schrijf hier elke stap op die je gedaan hebt, qua installatie en verwijderen en updaten ,en alsjeblieft vergeet niet iets te vertellen.
dan gaan we proberen je te helpen.
ik had er 100.000KM op zitten en kon hem opnieuw installeren en alles kwijt van save games dus ik begrijp een beetje hoe je je voelt.
- stefboy897
- Lid
ik download eerst de patch. Dan start ik hem op. En ik zie geen veranderingen in het spel. Voorderest heb ik de cd in mijn computer. Ik Heb het eigenlijk dus precies zo gedaan als jbsystems zegt. Dus tjah dan word je er idd een beetje moedeloos van. Was niet lullig bedoeld tegenover jullie hoor 

Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
- jbsystems
- Lid
- Contacteer:
Je doet het toch zo?stefboy897 schreef:ik download eerst de patch. Dan start ik hem op.
Download eerst de patch. Daarna instaleer je de patch. Na de instalatie dan mag je de game starten.
Zo ja, dan kan ik niet direct weten wat de oorzaak is.

Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust
je moet bij het begin beginnen zowel met melden wat ik net aan je vroeg hier als met installeren.stefboy897 schreef:ik download eerst de patch. Dan start ik hem op. En ik zie geen veranderingen in het spel. Voorderest heb ik de cd in mijn computer. Ik Heb het eigenlijk dus precies zo gedaan als jbsystems zegt. Dus tjah dan word je er idd een beetje moedeloos van. Was niet lullig bedoeld tegenover jullie hoor
we weten nu nog niet over welke patch je het hebt.
als je met een schone installatie begint moet je ook de map Euro truck Simulator 2 uit je documenten halen.
kijken op je C of andere schijf waar je hem geinstalleert hebt of de euro truck simulator 2 map daar ook weg is zo niet verwijderen.
dan begin je met de installatie van het spel officieel gedownload of door middel van de cd.
als je dit gedaan hebt kan je het spel op starten en een profiel maken (serial invoeren als dit al niet gedaan is)
de preciese volgorde weet ik niet meer precies.
dan ga je de update installeren :
-http://www.eurotrucksimulator2.com/update.php
of deze :
-http://www.patches-scrolls.com/euro_tru ... lator2.php
hier staan ze allemaal kijk maar hoe je het doet.
belangrijk is wel goed lezen en de goede volgorde uitvoeren met updaten.
als het spel dan echt niet werkt zou ik bol.com bellen of mailen.
maar als je een serial hebt en die heb je bij een gekocht spel
( voor de twijfelaars als je het doosje open doet de serial staat op de linkerkant van de binnenkant van het DVD doosje net iets onder het midden en het zijn licht grijse letters en cijfers )
als je cd beschadigd is dan kun je ook de demo downloaden en installeren serial invoeren updaten en klaar.
dat dacht ik dus ook al maar ik typ niet zo snel dus jij was eerderjbsystems schreef:Je doet het toch zo?stefboy897 schreef:ik download eerst de patch. Dan start ik hem op.
Download eerst de patch. Daarna instaleer je de patch. Na de instalatie dan mag je de game starten.
Zo ja, dan kan ik niet direct weten wat de oorzaak is.
- stefboy897
- Lid
oke bedankt. Ik zal het Morgen ff proberen
.

Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!