ik heb m'n ETS2 nu met de nieuwe patch gepatched, en bij die nieuwe patch -denk ik- zijn er ook nieuwe game play opties, waaronder luchtremmen enzo, en nu sta ik aan een verkeerslicht. en ik wil weer weg rijden maar krijg de melding lage luchtdruk in het systeem. en idd het luchtdruk warning lampje brand, maar ze zeiden dat ik even moest wachten met een draaiende motor maar het helpt niet, het systeem komt niet opnieuw op druk.
groet wielli
recent probleem
Re: recent probleem
ja klopt moet je de lucht ding weer uit zetten weer rijden en daarna weer aan zetten
of hem gewoon op stationair laten draaien, een minuut of 2 wachten en hij bolt weer;) als je in het echt veel met de druk gaat spelen zoals bv handrem of een trailer aankoppelt valt je druk ook weg en moet je ook even druk draaien
Klopt, luchtsystemen zijn geniepige dingetjes. Zo was ik laatst mee op een Iveco in het steenvervoer, en de chauffeur was vergeten in zijn vrij te schakelen voor hij de motor uitzette. Omdat de baas gewicht wilde sparen door maar één luchttank op te bouwen was het hele zooitje binnen een halfuur leeggelopen als gevolg van het bewegen en veren door de laadkraan. Resultaat; niet meer kunenn starten omdat de automaat geen lucht meer had om naar neutraal te schakelen... Mooi ergens een compressor kunnen lenen om lucht te pompen 

Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Bart schreef:Klopt, luchtsystemen zijn geniepige dingetjes. Zo was ik laatst mee op een Iveco in het steenvervoer, en de chauffeur was vergeten in zijn vrij te schakelen voor hij de motor uitzette. Omdat de baas gewicht wilde sparen door maar één luchttank op te bouwen was het hele zooitje binnen een halfuur leeggelopen als gevolg van het bewegen en veren door de laadkraan. Resultaat; niet meer kunenn starten omdat de automaat geen lucht meer had om naar neutraal te schakelen... Mooi ergens een compressor kunnen lenen om lucht te pompen
Kan het mij zo voorstellen maar zo'n dingen maak je meestal maar 1 keer mee haha

ja maar dat duurt me te lang xDRSCA_1908 schreef:of hem gewoon op stationair laten draaien, een minuut of 2 wachten en hij bolt weer;) als je in het echt veel met de druk gaat spelen zoals bv handrem of een trailer aankoppelt valt je druk ook weg en moet je ook even druk draaien
Gewoon even wat gas geven dat je in het groene gebied zit... Gaat wel sneller dan 
Ofwel moet je op het bedrijf wachten totdat je luchtdruk uit het rode gebied is...

Ofwel moet je op het bedrijf wachten totdat je luchtdruk uit het rode gebied is...
-
- Lid
Moet je gewoon luchtdraaien als het te laag word, in neutraal zetten en gas geven. 

- Dennis[DAFNL]
- Lid
bij de daf werkt het niet ik heb hem wel aangevinkt in het spel maar er gebeurt helemaal niks
Niet Lullen Maar Brullen!!!
- stefanneke
- Lid
ik heb nooit problemen met de lucht remmen, heb het wel aangevinkt?