hallo allemaal,
ik rij met de standaard mercedes rond.
en heb een bodypaint skin gemaakt voor de actros.
maar zodra ik naar een garage of spuiterij rij, komt die niet in het lijstje te staan.
heeft het met levels te maken ofzo ?
bouwtjeee
bodypaint skin
bodypaint skin
TE KOOP: Stereo Earphones with Mic for iPhone 4S, iPhone 4, iPhone 3G/3GS, iPod, Cell Phone, MP3 & MP4 (3.5mm Jack/110cm Cable)
Re: bodypaint skin
zou kunnen als je hem koppelde aan een standaard skin...
heb gewoon op sites gekeken bij skin.
toen mercedes skin gezocht.
overheen geskint en in mod folder.
hoe doe jij dat dan
toen mercedes skin gezocht.
overheen geskint en in mod folder.
hoe doe jij dat dan
TE KOOP: Stereo Earphones with Mic for iPhone 4S, iPhone 4, iPhone 3G/3GS, iPod, Cell Phone, MP3 & MP4 (3.5mm Jack/110cm Cable)
ik doe dat niet omdat ik er geen barst verstand van heb...
nog even geduld en de skinners zullen wel komen reageren
nog even geduld en de skinners zullen wel komen reageren

hahaha dan wacht ik dat maar af.
het kromme is heb een poosje ets2 gespeeld.
toen kon ik wel gewoon trucks skinnen. en paar maand later snap ik geen donder meer van xd
maar bedankt voro je reacties
het kromme is heb een poosje ets2 gespeeld.
toen kon ik wel gewoon trucks skinnen. en paar maand later snap ik geen donder meer van xd
maar bedankt voro je reacties
juiste bestandstype(.dds)? In de juiste folder geplaatst? Word de skin overschreven door een andere mod? Juiste naam eraan gegeven?
Of misschien; heb je na die paar maand ETS 2 geupdate naar Versie 1.3.1 , dan moet je in je profile de mods selecteren.Calzone schreef:juiste bestandstype(.dds)? In de juiste folder geplaatst? Word de skin overschreven door een andere mod? Juiste naam eraan gegeven?
Heb hem geupdate idd.Tinusman schreef:Of misschien; heb je na die paar maand ETS 2 geupdate naar Versie 1.3.1 , dan moet je in je profile de mods selecteren.Calzone schreef:juiste bestandstype(.dds)? In de juiste folder geplaatst? Word de skin overschreven door een andere mod? Juiste naam eraan gegeven?
Maar nu gaf hij aan dat serial fout was.
Maar speel dus nu in demo.
Mar toen ik skinnen ontdekte niet.
Dus kan niet mods selectere
Is het niet zo dat de paint alleen werkt in je eigen garage of als je eigen truck hebt ??
natuurlijk moet je eigen trucks hebben om je mods te laten werken... klinkt maar zo logisch. in dagelijkse leven ga je je buurmans truck ook niet herspuiten omdat dat mooier zou zijn volgens jou
Ten eerste, je moet inderdaad een eigen wagen hebben voordat je uberhaubt de garage in kan om je auto te laten spuiten.
Ten tweede, als je serial in 1.3 "opeens" niet meer werkt zul je geen legale versie hebben of wel?
Ten tweede, als je serial in 1.3 "opeens" niet meer werkt zul je geen legale versie hebben of wel?
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...