Deze screenshot zat bij de mod maar in game zie je alleen het standaard interieur door het raam

deze screenshot zat ook bij de mod maar de rode binnen verlichting werkt bij mij ook niet

oke bedanktalexander1997 schreef:Voor dat rode licht moet je even goed kijken of die 2 knopjes onder elkaar bij ''Grafische instellingen'' wel aangevinkt zijn
oke bedankt maar er stond toch echt bij de mod dat het interieur van buiten ook zichtbaar was. Maar het maakt niet uit ik denk dat ik een andere Daf interieur ga zoeken in iedergeval bedanktBart schreef:Het interieur uit camera-aanzicht 1 is niet hetzelfde als het interieur dat je van buiten ziet.
Het is erg lastig uit te leggen, maar ik zal het proberen :p
Zodra je het interieuraanzicht aanzet verplaatst de camera zich niet echt in de truck, maar de truck wordt "verwijderd" en vervangen door het model van je interieur. Als je een buitenaanzicht aanzet wordt het weer omgewisseld.
Dit is gedaan om het spel niet te zwaar te maken, zodat er bij een buitenaanzicht geen gedetaileerd interieur geladen hoeft te worden.
Wil je het interieur van buiten ook aanpassen zul je de color.dds moeten opzoeken, daar staan het buitenaanzicht van het interieur op.
nee die gebruik ik nietBart schreef:Gebruik je nog een andere DAF mod? Die met die 14 skins erbij bijvoorbeeld? (met de skinbare grille)