ik heb een vraagje. ik heb de skin voor de michelin poppen en de stand airco gedownload alleen het zijn geen .scs bestanden. kan iemand die mij geven of hoe kan ik ze daar in omzetten? bij mij zijn het .exe bestanden.
alvast bedankt
vraag scs bestanden
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Re: vraag scs bestanden
Het .exe bestand uitvoeren.
Hierbij alle handelingen volgen.
En aan het einde naar de locatie gaan waar het .scs bestand zich bevind
Hierbij alle handelingen volgen.
En aan het einde naar de locatie gaan waar het .scs bestand zich bevind

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Zéér onverstandig advies ETS Rijder!
NOOIT DOEN!
Probeer de downloadsite terug te vinden, waarschijnlijk staan er meerdere knoppen met "download". Vaak is het zo; hoe groter de knop, hoe erger de malware die je download. Ga met je muis over de links, en kijk linksonder in de browser of de link naar een .exe of .scs leidt. Staat er iets dat lijkt op "Download with accellerator", vink dat uit en probeer opnieuw te downloaden.
NOOIT DOEN!
Probeer de downloadsite terug te vinden, waarschijnlijk staan er meerdere knoppen met "download". Vaak is het zo; hoe groter de knop, hoe erger de malware die je download. Ga met je muis over de links, en kijk linksonder in de browser of de link naar een .exe of .scs leidt. Staat er iets dat lijkt op "Download with accellerator", vink dat uit en probeer opnieuw te downloaden.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Ik heb ook wel mods gehad, die je uit moest voeren, zodat dan het .scs bestand te voorschijn kwam.
Dit was geen verkeerde .exe bestand, maar gewoon het .exe bestand van orginele eigenaar
Maar Bart heeft inderdaad een punt. Let goed op WAT je DOWNLOAD!
Dit was geen verkeerde .exe bestand, maar gewoon het .exe bestand van orginele eigenaar

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Dat zou kunnen. Ik vraag me dan wel af wat daar de toegevoegde waarde van zou zijn. Mijzelf in een stereotype modder verplaatsende zou ik denken; "Kijk eens wat ik kan, mijn mod ziet er uit een als een 'professonele' installatie"ETS Rijder schreef:Ik heb ook wel mods gehad, die je uit moest voeren, zodat dan het .scs bestand te voorschijn kwam.
ik heb ze nou allebei gedownload en uitgevoerd maar ik krijg geen .scs bestand. ik krijg een ilivedsetup. kan anders iemand de scs bestanden van de stand airco en de michelin poppen door sturen naar mij? op 1 of andere manier?
http://www.file-upload.net/download-677 ... k.scs.html
deze is van de Michelinpuppen für den Lampenbügel v 1.0
http://www.file-upload.net/download-677 ... k.rar.html
deze is van de Waeco Air Cool v 1.0
ik ziet ze graag verschijnen van je. dank alvast
deze is van de Michelinpuppen für den Lampenbügel v 1.0
http://www.file-upload.net/download-677 ... k.rar.html
deze is van de Waeco Air Cool v 1.0
ik ziet ze graag verschijnen van je. dank alvast
Dat zijn beide gewoon .scs bestanden. Zoals ik al zei; je moet de juiste downloadknop zoeken. Ik zie er maar één, waarschijnlijk omdat ik AdBlock gebruik.
Je moet de witte downloadknop met het groene pijltje hebben
Je moet de witte downloadknop met het groene pijltje hebben
kijk super dank je wel. ik had inderdaad een andere download ingedrukt.