fout in ets 2 met patch v1.3.1

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
ets_freak
Lid
Lid

fout in ets 2 met patch v1.3.1

Bericht door ets_freak »

Hallo ik heb ets 2 patch 1.3.1 en ik zit met een problem
als ik achteruit wil rijden blijft die daar op haken als ik weer op mijn gas pendaal trap doet die niks tot dat me truck ergens tegen aan rijdt kan ik weer in de vooruit versnelling wie oh wie kan mij helpen want het is ontzettend vervelend om zo te moeten rijden als ik mijn ladingen en zo wil gaan parkeren
alexander1997
Lid
Lid

Re: fout in ets 2 met patch v1.3.1

Bericht door alexander1997 »

Ik heb dat ook wel eens, bij mij lag het aan mijn instellingen, mijn gaspedaal en rem kwamen niet overeen met het licht. De lichtmodus moet je op standaard L houden en groot licht op K, dan bij voor- en achteruit je pedalen intrappen en dan is het goed... Bij mij was het wel zo tenminste....
Mijn rit verslagen naar Scandinavië/Italië: http://www.kleinebrummi.blogspot.com
ets_freak
Lid
Lid

Bericht door ets_freak »

ok ga ik proberen dankje wel voor je reactie
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

Heb je een oude versie van de realistic physics mod? (1.6 of lager)
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
ets_freak
Lid
Lid

Bericht door ets_freak »

nee heb nu 3.8 voor tsm map 2.0 en had 1.7
ets_freak
Lid
Lid

Bericht door ets_freak »

maar ik heb mijn licht aangepast en nu kan ik weer gwn voor en achter uit rijden
Nederland
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Nederland »

sins de update naar de v1.3.1 heb ik het zelfde probleem, en gedaan wat gezegt was, maar bij mij is het probleem nog steeds niet opgelost, sterker nog als ik rem gaat hij nog harder achteruit, geef ik gas het zelfde zet ik hem in zijn n het zelfde doe ik niks blijf hij achteruit rijden, maar owe als ik schakel gas geef rem dan gaat hij alleen maar harder achgteruit, sta hij stil en ik zet hem in zijn D dan werkt alles prima en remt hij gewoon tot ik hem in zijn r zet en gas of remt dan gaat hij achteruit en als ik verder niks doet kan ik wachten tot hij ergens tegen aan knald maar ga ik op wat voor pedaal maar ook trappen of schakellen gaat hij alleem maar sneller achteruit en overal tegen aan, sterker nog hij blijf gewoon achteruit douwen ook al doe ik niks.
Afbeelding
alexander1997
Lid
Lid

Heb je niet je licht op standaar L en grootlicht op K staan? Anders moet je alles van de besturing misschien even opnieuw instellen bij het menu
Mijn rit verslagen naar Scandinavië/Italië: http://www.kleinebrummi.blogspot.com
Raymond377
Lid
Lid

Bericht door Raymond377 »

Bij mij precies hetzelfde probleem, heb na het lezen van deze berichten ook de instellingen terug gezet zoals ze origineel zijn maar ook dat wil niet werken! Ik hoop dat er snel een oplossing komt want op deze manier kom ik iedere x met schade aan met mijn vracht! :twisted:
alexander1997
Lid
Lid

Dat is vreemd.... Heb je ook echt alles van toetsenbord en besturing eerst weer naar de standaardinstellingen gedaan en weer opnieuw ingesteld?
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”