hallo iedereen/medespelers truck simulator.
ik heb een idee en wil jullie meningen vragen.
iedereen weet dat je velen mods kunt krijgen over van alles en nog wat soms voor 1 onderdeel of soms voor meer maar mijn idee is en
ben benieuwd of het ooit uitkomt maar ik wil graag jullie mening vragen over hoe jullie erover denken ik weet wel als het ooit uitgevoerd word zal het spel ben ik bang wel zwaarder worden maar het gaat hierom:
zou het niet leuker zijn en tip zijn voor SCS om een truck simulator uit tevinden of een patch waar alles inzit zoals de meeste mods zodat mensen geen mods hoeven te downloaden want als er een truck shop in kan kan er ook een accessoires shop in waar je van alles kan krijgen van uitlaten/lampen/interieurs noem maar op en dat je de truck in alle soorten en kleuren kan spuiten en onderwerpen kan maken zoals met paint en het mooiste is dat je laden moet en lossen moet enzo dus ook eigen trailers kan kopen en ook in eigen kleuren kan doen dan word een spel veel realisticher en ja ik weet dat het mischien veel moeilijker is en het spel veel zwaarder word maar omdat er zoveel mods tekrijgen is en er ook zoveel klachten er zijn over mods die het wel doen of dat er een virus in zit ja ik kan mij voor de meeste begrijpen dat je het zat bent. en aangezien SCS wel betrouwbaar is en goeie spelen maakt dan zou dit mischien een idee zijn ik weet niet hoe jullie erover nadenken maar ik leg dit voor en mischien hebben jullie ook wel ideeen.
menings vraag
- scaniav8boy
- Lid
- Contacteer:
menings vraag
als het niet kan zoals het moet dan moet het zoals het kan
- alexander1997
- Lid
Re: menings vraag
Ja ergens vind ik het ook wel jammer dat je geen eigen trailers hebt.... Maar als SCS dat had willen doen hadden ze dat wel gedaan, en er komen toch ongetwijfeld mods over dat soort dingen.... Maar ik ben het wel met je eens...
Mijn rit verslagen naar Scandinavië/Italië: http://www.kleinebrummi.blogspot.com
Re: menings vraag
heeft al vaker op het forum gestaan... is een pracht idee maar ja