hallo beste mensen van het forum
hoe kan het zijn dat mijn motor steeds stuk gaat.
en wat kan ik er aan doen dan.
alvast bedankt
met vriendelijke groet jezze
moter kapot
-
- Lid
Re: moter kapot
Normaal met je truck omgaan het is geen buggy
raar dat die steeds kapot gaat en als je een andere motor inzet ?
heb je Motor mods gebruikt ?

heb je Motor mods gebruikt ?
- truckerfan
- Lid
@jezze je bedoelt zeker het stilvallen van de motor, daar is volgens mij tot nu toe nog niks aan te doen. deze bug is al gemeld op het forum. volgens mij is deze bug ook al naar scs software gestuurd, maar dat weet ik niet zeker
mvg

mvg
Volvo FH är en trevlig lastbil från Sverige
@Chris whahahahahaah!!!!! het zijn indd geen botsauto's je moet erg zuinig mee zijn met je eigen truckie :p ik heb het zelf nog nooit gehad ik rij ook nooit schade 

Doe je er wel olie en koelvloeistof in ? 
Owja, vergeet de diesel niet hé
Ok, euhm effe serieus, als de motor stilvalt op toeren zou ik eens naar de garage gaan om de truck te laten repareren.
Bij lage toeren lijkt het dat de motor doodvalt maar daar is spijtig genoeg nog geen oplossing voor...

Owja, vergeet de diesel niet hé

Ok, euhm effe serieus, als de motor stilvalt op toeren zou ik eens naar de garage gaan om de truck te laten repareren.
Bij lage toeren lijkt het dat de motor doodvalt maar daar is spijtig genoeg nog geen oplossing voor...
- stefboy897
- Lid
idd wat hierboven al gezegt word. Als je motor kapot is moet je naar de garage en als hij doodvalt is hij niet kapot dan moet je gewoon het gas los laten en het gas weer indrukken
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!