Hallo,
Ik heb een mod gedownload zodat je als je een vracht naar bijvoorbeeld Posped moet doen dat je hem ergens anders moet lossen, ,maar ik moet gewoon steeds bij posped zelf lossen? Wat doe ik fout?
Mvg,
Nick
Map van nieuwe laad en losplaatsen
Re: Map van nieuwe laad en losplaatsen
Zo'n mod heb ik nog niet van gehoord. Welke mod is het precies?
Ik weet wel dat beschrijvingen van mods vaak in slecht Engels zijn geschreven. Misschien heb je het verkeerd begrepen?
Ik weet wel dat beschrijvingen van mods vaak in slecht Engels zijn geschreven. Misschien heb je het verkeerd begrepen?
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
De .scs file heet honeyed paradise by knoxx .Bart schreef:Zo'n mod heb ik nog niet van gehoord. Welke mod is het precies?
Mvg
-
- Lid
Ja, er circuleert een mod waar je kan lossen op plaatsen buiten de gekende bedrijven, als je de commentaren leest staat er steeds hetzelfde:
rommel, mod werkt niet, zelfs al mij mods eruit gehaald en hij werkt nog niet, spel crashed, waardeloos, ...
staat op de Lithouwse site onder "new unloading map v0.9"
rommel, mod werkt niet, zelfs al mij mods eruit gehaald en hij werkt nog niet, spel crashed, waardeloos, ...
Ja klopt, maar hier kan een slotje op want hij doet het nu bij mij wel!Tasmanian_Devils_Bro schreef:Ja, er circuleert een mod waar je kan lossen op plaatsen buiten de gekende bedrijven, als je de commentaren leest staat er steeds hetzelfde:
kun je ook vertellen hoe je het gedaan hebt zodat andere leden het ook weten(die deze mod willen)
Ik heb een new game gestart en dan zie je vanzelf bedrijven ertussen staan die er eerder niet hebben tussen gestaan als het goed is.Timmer schreef:kun je ook vertellen hoe je het gedaan hebt zodat andere leden het ook weten(die deze mod willen)
Mvg,
-
- Lid
Ook met de TSM map?
Dat zou je zelf moeten proberen want ik heb namelijk niet de TSM Map bij me mods staanTasmanian_Devils_Bro schreef:Ook met de TSM map?
Mvg,
Nee, niet met de TSM map, maar wel met Simone's map.
Nadeel is dat je dan op de originele SCS map rijdt, maar je kunt op de meest onmogelijke plaatsen lading halen en brengen.
Nadeel is dat je dan op de originele SCS map rijdt, maar je kunt op de meest onmogelijke plaatsen lading halen en brengen.