Ik kan het nog niet echt terug vinden, maar waar plaats ik bij ETS 2 de scs bestandjes?
Bij ETS had ik hier de map mod voor in progam files, maar bij ETS 2 heb ik deze helaas niet..
Mod's plaatsen
-
- Lid
Re: Mod's plaatsen
:0
Gewoon in de mod map doen. als je die niet hebt maak dan gewoon weer een mapje mod.
Gewoon in de mod map doen. als je die niet hebt maak dan gewoon weer een mapje mod.

mijn documenten/eurotruck simulator 2/mod
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
-
- Lid
Snap ook niet waarom ik dat mapje niet heb. Maar dankje dan ga ik dat proberen!
-
- Lid
De mod's werken helaas nog steeds niet bij mij. Heb in het mapje Euro Truck Simulator 2 een nieuwe map mod aangemaakt, en dara het scs bestand in geplaatst. Maar dit heeft geen effect in de game.
In de map ETS 2 heb ik alleen wat scs bestanden en een mapje ''bin''.. Niet net als bij ETS 1 een mapje mod.
Iemand nog meer tips of ideeen of die hier ook last van heeft?
In de map ETS 2 heb ik alleen wat scs bestanden en een mapje ''bin''.. Niet net als bij ETS 1 een mapje mod.
Iemand nog meer tips of ideeen of die hier ook last van heeft?
Ik denk dat je in te verkeerde map zit te poeren, de map mod moet namelijk staan in:
C:\Gebruikers of Users\jouw naam\Documenten of Documents\Euro Truck Simulator 2\mod
en daar staan ook de mappen music en screenshots in alsmede net.log; config.cfg; .history.sii; game.log; live_streams.sii; readme.rtf en mischien ook news.sii
C:\Gebruikers of Users\jouw naam\Documenten of Documents\Euro Truck Simulator 2\mod
en daar staan ook de mappen music en screenshots in alsmede net.log; config.cfg; .history.sii; game.log; live_streams.sii; readme.rtf en mischien ook news.sii