Beste medetruckers
Ik zat wat rond te snuffelen en zag dat vandaag de logitech g27 in de aanbieding was.
http://www.alternate.nl/html/themeworld ... teID=30757
Voor de geïnteresseerde dit is een pracht stuur voor euro truck simulator 2
Stuur
Re: Stuur
dank je wel een goeie tip.
Het is een wereldstuur maar ondanks de aanbieding vind ik persoonlijk dat het een hoop geld blijft.
Ik had er één ging na de garantie kapot ( op een simpel plastic donderdeeltje wat ik voor die prijs veel beter had verwacht )zit er daarom nog steeds tegen aan te hikken om een nieuwe te kopen.
rij momenteel met m`n toetsenbord.
en `t gaat.
Gr.Willy
Het is een wereldstuur maar ondanks de aanbieding vind ik persoonlijk dat het een hoop geld blijft.
Ik had er één ging na de garantie kapot ( op een simpel plastic donderdeeltje wat ik voor die prijs veel beter had verwacht )zit er daarom nog steeds tegen aan te hikken om een nieuwe te kopen.
rij momenteel met m`n toetsenbord.
en `t gaat.
Gr.Willy
Ik heb je andere berichtje ook gelezen, en daar praat je over dezelfde aansluiting als van je internetkabel, maar kleiner.Beginner schreef:Bij mij is de ingang van pendale te klein.
Dinsdag terug naar die winkel.
Dus inplaats van een RJ45 een RJ11 aansluiting zoals bij telefoons gebruikelijk is?
Moet die niet ergens in je stuur gestoken worden?
Dat lijkt mij het meest logisch, want er is (volgens mij) niet een computer met een RJ11 aansluiting.

- Barry Butsers
- Lid
HAHA ja doen er heel veel verkeert, ik was er ook 2 dage mee aant klooien voordat ik die aansluiting in het stuur zagHenkS1953 schreef:Ik heb je andere berichtje ook gelezen, en daar praat je over dezelfde aansluiting als van je internetkabel, maar kleiner.Beginner schreef:Bij mij is de ingang van pendale te klein.
Dinsdag terug naar die winkel.
Dus inplaats van een RJ45 een RJ11 aansluiting zoals bij telefoons gebruikelijk is?
Moet die niet ergens in je stuur gestoken worden?
Dat lijkt mij het meest logisch, want er is (volgens mij) niet een computer met een RJ11 aansluiting.

Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!