Dit is miss al eens gevraagd geweest maar weet er iemand hoe het lenen in elkaar zit? kbedoel dan welke termijn er opstaat voor al eer je een tweede keer een lening van 400.000 kunt doen?
Ik heb nog twee lopende leningen staan een van 100 en een van 400 beide nog maar een kleine 10dage afbetalen.
Mvg
Bank
Re: Bank
bij mij geeft ie gewoon weer wat ik kan lenen al probeer ik dat te vermijden want het duurt een beetje eer die chauffeurs beginnen op te brengen blijkbaar
Jah idd heb een tijdje met 3chauffeurs gereden maar heb er al eentje de laan uit gestuurd hij koste me meer dan hij opbracht, kreeg meer en meer de melding chauffeur stefany kon geen vracht vinden en is leeg teruggekomen zoveel voor onderhoud etc -_-
heb geleerd van niet de chauffeurs met 1.5 class te nemen maar die in 0.8 ... duurt iets langer maar brengen meer op 
de leningen kan je natuurlijk ook sneller terug betalen as je zelf geld hebt staan. ik bouw zelf een marge van 60.000 in zodat ik steeds centen heb voor herstellingen of dergelijke

de leningen kan je natuurlijk ook sneller terug betalen as je zelf geld hebt staan. ik bouw zelf een marge van 60.000 in zodat ik steeds centen heb voor herstellingen of dergelijke
LRT schreef:heb geleerd van niet de chauffeurs met 1.5 class te nemen maar die in 0.8 ... duurt iets langer maar brengen meer op
Heb nu nieuwe chauffeur aangenome zoals je zei en heeft idd wel meer effect dan een hogere klasse