Hallo mijn vraagje, weet iemand waar die autobussen staan in de Base.scs , zou die graag skinnen met een naam, in base -verhicle-ai , is niets te vinden
groet
roger
AI autobussen
-
- Lid
Re: AI autobussen
Zoeken naar opalin.dds.

-
- Lid
Henk bedankt dat is hem,ik had die map al wel eens open gedaan ! maar niet goed gezien dat dat een autobus zou zijn
bedankt roger
bedankt roger
Ah, dan is de eerdere vraag "Wat voor een bus is het?" dus ook opgelost, geen Scania, geen Mercedes, maar een Temsa 

Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Een Temsa is net zoals een Bova geen bus. Dat noemen wij hier afval en brol. Als ik bij 1 van mijn klanten durf afkomen met iets minder als een Vanhool of Neoplan, stappen ze nog niet in.
"Er zijn geen goeie, en er zijn geen slechte mensen. Er zijn alleen situaties." Marcel Van Loock (De Hel van Tanger)
Bova is overgegaan in de VDL Groep. Waar die Temsa toebehoort weet ik eerlijk gezegd niet.rvc schreef:Een Temsa is net zoals een Bova geen bus. Dat noemen wij hier afval en brol. Als ik bij 1 van mijn klanten durf afkomen met iets minder als een Vanhool of Neoplan, stappen ze nog niet in.
Eens een DAF, altijd een DAF https://www.facebook.com/pages/Alex-zn-Truckfotografie/1469495776700036
Ik heb nog geen ENKELE bus zien rijden.
Moet ik bril of moet het worden aan gezet?
Liever 8 klappen, dan 6 die het niet snappen!
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
Thanx Jbsystems.
Waarschijnlijk heb je een mod die de bussen verwijdert.
-
- Lid
heb je versie 1.2.5 al geinstalleerdBeginner schreef:Ik heb nog geen ENKELE bus zien rijden.
hier mijn bewijs is al geskind met dank van HenkS

Dan even 1.2.5 /.1?
Liever 8 klappen, dan 6 die het niet snappen!
Thanx Jbsystems.
Thanx Jbsystems.