ik had toen ook gelezen dat je truck smeerig werd en dat je hem moest wassen is daar nog wat van gekomen of komter er nog wat groeten
etskarst
Smeerigheid truck
Re: Smeerigheid truck
Ik vind wel dat dat er in moet want nu rij je 10.000 zonder een veegje
- truckerfan
- Lid
ja klopt dat is ook niet echt heel realistisch, maar het is 100% beter dan de vorige ets.fcvd schreef:Ik vind wel dat dat er in moet want nu rij je 10.000 zonder een veegje
maar dat zijn allemaal kleine dingen net zoals dat de lucht slangen nog bij geen een trucksim spel zijn aangesloten

Volvo FH är en trevlig lastbil från Sverige
ja klopt van die slangen viel mij ook op ja jammer dat die dan niet in een keer op de trailer schieten maarja misschien in een update
Die slangen worden niet aangesloten omdat de 3D objecten geen mogelijkheid hebben om flexibel te zijn, door de slangen dus aan te sluiten zou de trailer niet meer kunnen draaien 
Over de smerigheid ben ik het wel eens, als ik door de regen uit de groeve kom, verwacht ik toch een flinke berg modder op m'n truckie

Over de smerigheid ben ik het wel eens, als ik door de regen uit de groeve kom, verwacht ik toch een flinke berg modder op m'n truckie

Of als je een auto hit, op zn minst een krasje?
Liever 8 klappen, dan 6 die het niet snappen!
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
- truckerfan
- Lid
Ja klopt dat is wel jammer dat je geen schade kunt hebben. Wat je kan zien dan heBeginner schreef:Of als je een auto hit, op zn minst een krasje?

Volvo FH är en trevlig lastbil från Sverige
- Barry Butsers
- Lid
Ik hoop dat ze dat een beetje maken net als GTA
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
ja maar als je het net als gta gaat maken dat je echt ramen eruit kunt rijden lampen kapot en alles, dan is dat un soort geweld ofzo en dan moet het leeftijds getal omhoog ofzo zoiets las ik toen
- Barry Butsers
- Lid
Ow...... en je wilt zeggen dat als ik met mijn truck met 90 tegen een stoplicht aan rijdt, niet mijn koplampen eraf liggen. Owja en mijn ruiten zijn dan ook vast nog heel

Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!