brandstof prijzen
- biochazard
- Lid
brandstof prijzen
het viel mij op dat in nl de diesel 1.44 is geloof ik in duitsland 1.46 belgie 1.5(1.50) luxemburg 1.14 hoe kan het dat de bandstof in nederland goedkoper is dan in belgie?
SCANIA \8/ THE BEST THERE IS
..........V..........
..........V..........
Re: brandstof prijzen
was die in België niet lans een snelweg?biochazard schreef:het viel mij op dat in nl de diesel 1.44 is geloof ik in duitsland 1.46 belgie 1.5(1.50) luxemburg 1.14 hoe kan het dat de bandstof in nederland goedkoper is dan in belgie?
bij de snelweg is de benzine of diesel altijd duurder, daar zou het aan kunnen liggen.
- biochazard
- Lid
alle tank stations liggen aan de snelweg toch ?;)Hijman schreef:was die in België niet lans een snelweg?biochazard schreef:het viel mij op dat in nl de diesel 1.44 is geloof ik in duitsland 1.46 belgie 1.5(1.50) luxemburg 1.14 hoe kan het dat de bandstof in nederland goedkoper is dan in belgie?
bij de snelweg is de benzine of diesel altijd duurder, daar zou het aan kunnen liggen.
..........V..........
..........V..........
Nee hoor, er zijn ook tankstations langs de provinciale wegenbiochazard schreef:alle tank stations liggen aan de snelweg toch ?;)Hijman schreef:was die in België niet lans een snelweg?biochazard schreef:het viel mij op dat in nl de diesel 1.44 is geloof ik in duitsland 1.46 belgie 1.5(1.50) luxemburg 1.14 hoe kan het dat de bandstof in nederland goedkoper is dan in belgie?
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
- biochazard
- Lid
Nee hoor, er zijn ook tankstations langs de provinciale wegen[/quote]
jah maar hoe kan het dan zo zijn dat de diesel in belgie duurder is dan die in nederland en duitsland ?
jah maar hoe kan het dan zo zijn dat de diesel in belgie duurder is dan die in nederland en duitsland ?
..........V..........
..........V..........
- jarnelieftink13
- Lid
jah maar hoe kan het dan zo zijn dat de diesel in belgie duurder is dan die in nederland en duitsland ?[/quote]biochazard schreef:Nee hoor, er zijn ook tankstations langs de provinciale wegen
nou is in elk land verschillend is in het echt toch ook
ether piraten aan de macht
- biochazard
- Lid
nou is in elk land verschillend is in het echt toch ook[/quote]jarnelieftink13 schreef:jah maar hoe kan het dan zo zijn dat de diesel in belgie duurder is dan die in nederland en duitsland ?biochazard schreef:Nee hoor, er zijn ook tankstations langs de provinciale wegen
dat in belgie zou goedkoper moeten zijn

..........V..........
..........V..........
Als het je zo ergert download je toch de mod die de brandstof prijzen up-to-date houdt?
-
- Lid
Idd calzone. als dit detail zo'n probleem is xd
belgische diesel prijzen staan momenteel 1.5 dus lijkt mij redelijk acuraat